سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم ملی هندبال:

ملی‌پوشان فردا راهی بحرین می‌شوند/ امید زیادی برای کسب سهمیه جهانی داریم

تیمور درزابی گفت: تیم ملی هندبال کشورمان فردا یک بهمن راهی منامه می‌شود.

تیمور درزابی سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان هندبال میهن‌مان فردا سه‌شنبه یکم بهمن راس ساعت شش بعد‌ازظهر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی شهر منامه بحرین خواهد شد که احتمال دارد صبح قبل از پرواز یک تمرین سبک داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعضای انتخابی تیم ملی برای مسابقات مردان آسیا که از پنج بهمن در بحرین آغاز خواهد شد و از میان 19 نفر یک نفر خط خورده و 18 نفر به این رقابتها اعزام خواهند شد.

درزابی در ادامه گفت: اردوهای آماده ‌سازی تیم ملی هندبال کشورمان از اردیبهشت سال جاری در تهران آغاز شد و آخرین اردو امروز به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اردوهای اول تا سوم در استان تهران برگزار شد، سبزوار میزبان اردوی چهارم بود باز اردوهای پنجم و ششم درتهران انجام شد و هفتم به قطر رفتیم و اردوی پایانی (هشتم) نیز در تهران است.

درزابی یادآور شد: در این اردوها روی بدنسازی، آمادگی جسمانی، آمادگی در مسابقات تدارکاتی و تاکتیکهای تیم کار شد و می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون تیم تقریبا 95 درصد آماده است 3 – 2 روز زودتر به رقابتهای جام ملتهای آسیا اعزام می‌شویم و یک دیدار تدارکاتی روز سه بهمن با تیم ملی هندبال ژاپن در بحرین خواهیم داشت.

درزابی اضافه کرد: سبک بازی ژاپن شبیه کره است و مانند آن‌ها سرعتی وسیستم دفاع جلو کار می‌کند و با توجه به اینکه ما در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا روز 5 بهمن به مصاف کره جنوبی خواهیم رفت این بازی کمک زیادی به شناخت بهتر حریف می‌کند.

وی عنوان کرد کره نسبت به گذشته ضعیف تر شده است و چه بسا اشتباهات ملی‌پوشان کشورمان کمتر باشد بتوانیم حریف را شکست دهیم.

درزابی اشاره کرد: مشکل اصلی ما در گروه خودمام تیم‌های کرده با عربستان و بحرین هستند که اگر بتوانیم از آن‌ها نتیجه بگیریم شانس صعود از گروهمان را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما در این رقابت‌ها هیچ دیداری را از پیش باخته نیستیم البته این را باید گفت که به راحتی هم نمی‌توان امتیاز گرفت انیکه چه نتایجی حاصل خواهد شد بستگی به شرایط مسابقات دارد و نمی‌توان از قبل داوری کرد.

درزابی گفت: ما با امیدواری کامل به مسابقات آسیا می‌رویم و امید زیادی به کسب سهمیه جهان داریم با توجه به اینکه  یک کشور آسیا "قطر" میزبان رقابت‌های جام جهانی است می‌تواند برای ما یک امتیاز باشد چرا که شاید دیگر در آینده فرصتت این چنینی برایمان پیش نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از همه مردم می‌خواهیم که برای تیم ملی هندبال ایران دعا کنند تا کشورما بتواند در جایگاه مناسب این رقابت‌ها بایستد و بتواند برای نخستین بار به رقابت‌های جهانی از رده بزرگسالان برود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.