سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارندگان اسناد تا ۲۰ دي سال 84 آماده باشند

آغاز نام‌نویسی "حج تمتع" در کاروان‌ها

دارندگان اسناد وديعه‌گذاري "حج تمتع" تا ۲۰ دي سال ۱۳۸۴ مي‌توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بيستم بهمن سال جاري براي نام‌نويسي در كاروان‌هاي حج تمتع سال ۱۳۹۳ اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سازمان حج و زيارت با انتشار پيش اطلاعيه حج تمتع ۹۳ اعلام كرد:

دارندگان اسناد وديعه‌گذاري حج تمتع تا ۲۰ دي سال ۱۳۸۴ مي‌توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بيستم بهمن سال جاري (بر حسب استان محل سكونت) براي نام نويسي در كاروان‌هاي حج تمتع سال ۱۳۹۳ اقدام كنند.
 
اسامي مديران كاروان‌هاي حج ۹۳ به همراه هزينه‌هاي مربوط به هر يك از كاروان‌هاي حج در استانهاي سراسر كشور در روزهاي پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه سال جاري از طريق روزنامه‌ها و جرايد منتشر خواهد شد.
 
بر اساس اعلام سازمان حج و زيارت، واجدين شرايط تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۳ پس از اعلام اسامي كاروان ها، مي‌توانند با مراجعه حضوري به دفاتر خدمات زيارتي و يا از طريق مراجعه به پايگاه اينترنتي www.haj93.haj.irبراي نام نويسي در كاروانهاي حج ۹۳ در زمان‌هاي مشخص شده اقدام كنند.
 
سازمان حج و زيارت با اعلام اينكه گذرنامه بين المللي متقاضيان تشرف بايد حداقل داراي تاريخ اعتبار تا ۱۰ فروردين سال ۱۳۹۴ باشد، از كساني كه فاقد گذرنامه انفرادي هستند و يا اعتبار گذرنامه آنان كمتر از تاريخ ياد شده است خواست در فرصت مناسب نسبت به دريافت گذرنامه جديد اقدام كنند.
 
سازمان حج و زيارت همچنين يادآور مي‌شود، تمام كساني كه قصد واگذاري قبوض وديعه گذاري حج تمتع خود به بستگان درجه يك (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و يا اسناد وديعه گذاري خود را قبلا واگذار كرده اند اما مراحل نقل و انتقال فيش ثبت نامي آنان در سامانه جامع نقل و انتقال اسناد حج تمتع ثبت نشده بايد پيش از فرارسيدن زمان ثبت نام در كاروان ها، با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات زيارتي در سطح استان و شهرستان محل سكونت خود نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مذكور و طي مراحل مربوطه اقدام كنند.
 
اطلاعيه تكميلي و مشروح اين سازمان در زمينه شرايط مشمولين تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۳ و نحوه نام نويسي در كاروان‌ها روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت و روزنامه‌هاي ايران و جام جم منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: حج ، زیارت ، اسناد ، هویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۲:۲۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
یا حق اینجانب دارای فیش حج تمتع به تاریخ نهم تیر هشتادو چهار هستم .که امسال نوبتم میباشد. چون امسال هم امکانات مالی ندارم با افراد دارنده فیش اوایل هشتاد و پنج که بالا ترین رقم پیشنهادی را بدهند تعویض مینمایم