سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دماوند/

معاون جدید امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند معرفی شد

معاون جدید امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‏های شهرستان دماوند معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، پیش از ظهر امروز در این مراسم از زحمات سیدسهیل نجبایی در این پست تقدیر و حکم «اکبر مردانی» به عنوان معاون جدید امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند به وی داده شد.

مردانی از نیروهای باسابقه مجموعه وزارت کشور بوده و پیش از این، در حوزه معاونت عمرانی و دفتر فنی این وزارتخانه مشغول به فعالیت بوده است.

در حکمی که از سوی معاون عمرانی استاندار تهران برای وی صادر شده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان دماوند، به سمت معان امور فنی و عمرانی فرمانداری دماوند تعیین می‏شوید.

در ادامه حکم نیز آمده است: امید است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و در جهت هماهنگی امور مربوطه با عنایت به شرح وظایف قانونی و با اتخاذ تدابیر شایسته در اعمال سیاست‏های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

در انتهای حکم نیز خطاب به معاون جدید امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند آمده است: اخلاق حسنه و احترام به مراجعان و مردم که ولی‏نعمتان انقلاب اسلامی هستند، مورد انتظار است.

گفتنی است؛ در این جلسه، شماری از مسئولان شهرستان از جمله شهرداران و رؤسای برخی از ادارات حاضر، از زحمات سیدسهیل نجبائی تقدیر و برای اکبر عمرانی آرزوی توفیق کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: دماوند ، عمرانی ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.