سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم /

مدیرکل جدید ارشاد قم به خبرنگاران و ناشران توجه بیشتری داشته باشد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: از وزیر ارشاد و مدیرکل جدید ارشاد قم خواهش دارم که به فکر مردم قم، خبرنگاران، مراکز فرهنگی هنری و ناشران قم باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تقدیر از اقدامات و زحمات آقای اسماعیلی‌طبا مدیرکل سابق ارشاد قم گفت: متاسفانه در عرصه فرهنگ در دریا قرار گرفته‌ایم ولی تشنه لب هستیم.

وی با اشاره به اینکه قم دارای 53 کتابخانه است، عنوان کرد: تعداد مراکز فرهنگی و هنری قم 11 مرکز بوده و رتبه کشوری در این بخش 29 است و تعداد اعضای مراکز فرهنگی و هنری 2 هزار و 997 نفر هستند که در این بخش در رتبه 31 کشور قرار داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قم از نظر تعداد کتاب‌ مراکز فرهنگی و هنری قم در رتبه 29 کشور و از نظر تعداد کتاب‌های امانت داده شده رتبه 28 کشور را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه استان قم از نظر صنعت چاپ و نشر در رتبه دوم کشور قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کاستی‌های موجود ما در موضوعات مربوط به وزارت ارشاد مطالبه داریم.

امیرآبادی ادامه داد: بسیاری از اقداماتی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انجام شده خدمات ملی و فراملی است و از وزیر ارشاد و مدیرکل جدید می‌خواهیم که این اداره کل به فکر مردم قم، خبرنگاران، مراکز فرهنگی هنری و ناشران باشد./ش

برچسب ها: قم ، مدیر ، کل ، ارشاد ، توجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.