سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اجرای هزار و 277 پروژه عمرانی در ‌اردبیل

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 277 پروژه عمرانی در اقصی نقاط استان اردبیل در حال اجرا‌ست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه بررسی پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر با بیان اینکه یک‌هزار و 277 واحد پروژه عمرانی در اقصی نقاط مختلف استان در دست اجراست، تصریح کرد: از این تعداد پروژه‌ها 383 پروژه در دست اجرا و 876 پروژه متوقف و مابقی نیز هنوز از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام نشده است که با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 159 میلیارد تومان در سطح استان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از دهه فجر سال 91 تا دهه فجر امسال هدف‌گذاری برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا در پنج مرحله در سطح استان صورت گرفته که با افتتاح این پروژه‌ها امیدواریم شهروندان از ثمرات آنها استفاده کنند.

‌معاون استانداری اردبیل از فرمانداران شهرستان‌های تابع و دستگاه‌های اجرایی خواست لیست آخرین وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح را به روز کرده و ظرف مدت یک هفته به دفتر فنی استانداری اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی و رفع هر‌گونه نقص در مورد تکمیل پروژه‌های در دست اجرا شاهد به بهره‌برداری رسیدن طرح‌ها در موعد مقرر باشیم.

میرجعفریان گفت: زمینه سرمایه‌گذاری برای مشارکت در اجرای مراکز تجاری و خدماتی سایت‌های مسکن مهر برای سرمایه‌گذاران مهیا‌ست.

وی با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های متولی مسکن مهر استان بر ضرورت تسریع در تکمیل عملیات 17 هزار واحد باقی‌مانده و 36 هزار و 700 واحد تحویل داده شده و سایت‌های استقرار مسکن مهرها تاکید و از مقاوم‌سازی 44 هزار واحد مسکن روستایی از مجموع 62 هزار واحد هدف‌گذاری شده در سطح استان و تحویل آنها به متقاضیان خبر داد./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، پروژه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.