سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 13 در جمع بسیجیان اعلام کرد:

مدیریت جهادی و تفکر بسیجی عامل پیشبرد امور

شهردار منطقه 13 مدیریت جهادی و تفکر بسیجی عامل پیشبرد امور دانست و بر تقویت هر چه بیشتر بسیج تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13، هادی ذاکری در جمع بسیجیان با تبیین جایگاه رفیع بسیج و نقش برجسته این نهاد مردمی در عرصه های مختلف  گفت: اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نبوده و  نقش بسیج همواره در خدمت گذاری بسیار پر رنگ است  و همواره باید به ظرفیت و پتانسیل نیروهای  بسیج  توجه شود. 
 
وی در ادامه  با اشاره به  لزوم تقویت هر چه بیشتر بسیج ، بحث معرفتی و تربیتی بسیجیان را  مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : در مجموعه باید تفکر و روحیه بسیجی حاکم باشد تا امور پیشبرد قابل توجهی داشته باشد و انتظار می رود  کلیه پرسنل با توجه به این اصل  در بین مردم بوده و خدمت کنند.  
 
 هادی ذاکری ابراز امیدواری کرد که با  مد نظر قراردادن مدیریت جهادی و توجه به توصیه مهم رهبر انقلاب مبنی برداشتن روحیه ای بسیجی به مردم خدمت کرده و امور را به پیش ببریم. 
 
همچنین در ادامه مراسم اصغر صوفی ، فرمانده بسیج منطقه 13 نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهم فعالیت ها و خدمات حوزه بسیج  به جذب حداکثری پرسنل منطقه در بسیج اشاره کرد و افزود : پرسنل منطقه با خلوص نیت و با هدف خدمت به نظام و مردم جذب این پایگاه مردمی شدند و خوشبختانه طی دوره ی اخیر  اقدامات و فعالیت های خوبی  اجرا شده است. 
 
وی ادامه داد : تمام سعی و تلاشمان بر این است که با مد نظر قردادن دادن این رویکرد به اهداف مورد نظر دست یابیم .


انتهای‌پیام/
برچسب ها: مدیریت ، جهادی ، بسیجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.