سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیپلمات‌های ایرانی طعمه همکاری رژیم آل سعود و القاعده شده‌اند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم سعودی در تلاش است دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران را در سایر کشورهای عربی مورد تهدید قرار دهد و تمامی این اقدامات تروریستی نتیجه همکاری مشترک عربستان و القاعده است.

 "حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام تروریستی علیه دیپلمات کشورمان در یمن، گفت: ترور دیپلمات ایرانی در یمن در چارچوب یک سلسله اقدامات مشترک القاعده و رژیم آل سعود قابل تجزیه و تحلیل است.   
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه عربستان در گذشته  سلسله انفجارهایی را در لبنان انجام داده و انفجار بزرگی را نیز با شرکت گروه‌های تروریستی "داعش" و "جبهه النصره" در برابر سفارت ایران ترتیب داد همچنین دستگیری و قتل مشکوک "ماجد الماجد"، همگی نشان از فعالیت این رژیم جنایات آن در منطقه دارد. 
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: رژیم سعودی در تلاش است دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران را در سایر کشورهای عربی مورد تهدید قرار دهد، بنابراین جامعه جهانی باید در مقابل این اقدامات تروریستی عربستان سعودی واکنش نشان دهد، زیرا این موضوع امنیت منطقه و جهان را تهدید می‌کند.   
 
هانی‌زاده افزود: این کشور با استفاده ابزاری از القاعده تلاش می‌کند تا به نوعی جمهوری اسلامی ایران را منزوی کند و تمامی اقدامات تروریستی نتیجه همکاری مشترک عربستان و القاعده است.   
 
انتهای پیام

برچسب ها: ایران ، جنایت ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد شاملو
۰۹:۵۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
کشور و ملت ایران به واسطه وجود مبارک خانه کعبه ، مسجد النبی و قبرستان بقیع و ... برای عربستان احترام قائل است وگرنه این حامیان تروریست قابل احترام نیستند که نیستند.