سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

معرفی مدیرکل جدید ارشاد قم

با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ارشاد قم معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، صبح امروز با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش، استاندار قم، امیرآبادی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، صالح، معاون فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی، معاون سیاسی استانداری قم، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته از سوی مرتضی اسماعیلی طبا، مدیرکل سابق ارشاد استان قم، اظهار کرد: نیاز به حضور یک نیروی تازه نفسی که آشنایی بیشتری با این مقوله داشته باشد در قم احساس می‌شد و با توجه به سوابق علمی و تجربیات ایشان، فعالیت بیشتری در این زمینه صورت می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت بررسی کتب دینی قبل از انتشار، خاطرنشان کرد: جایگاه بررسی کتب دینی و نظارت بر آن‌ها در استان قم است و بررسی این کتب به طور کامل در قم متمرکز می‌شود و تعدادی از شخصیت‌های حوزوی که در این حوزه صاحب نظر هستند، به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده‌اند و بررسی سایر کتب در تهران و استان‌هایی که مجوز آن را دارند، صورت می‌گیرد.

محمد علی مجاهدی، پدر شعر آئینی کشور که به عنوان نماینده تشکل‌های آئینی و مذهبی قم سخن می‌گفت نیز با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ، فزود: مسئله فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و مدیرکل جدید استان قم، حجت الاسلام ایزدپناه توانایی و بصیرت لازم برای عبور از مشکلات را دارا هستند و امیدواریم با با حضور ایشان، شاهد شکوفایی درخت تناور هنر قدسی در این شهر مقدس باشیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود، خدمت در استان قم را افتخاری دانست که در این مدت نصیب وی شده است./ش

برچسب ها: قم ، معرفی ، مدیر ، کل ، فرهنگ ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.