سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی شهروندان منطقه 10 با سامانه نظارت همگانی 1888 در مسجد حاج عبدالله

در یک طرح آموزشی، شهروندان منطقه 10 در مسجد حاج عبدالله (ع) با ماموریتها و اهداف راه اندازی سامانه نظارت همگانی 1888 آشنا شدند و 6 بهمن هم گروه علوم قرآنی متقین از این مرکز بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این طرح آموزشی که با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و تبلیغات، رئیس اداره ناظرین سامانه نظارت همگانی، مسئول سامانه 1888 منطقه10 ، شهردار ناحیه 1 و هیئت همراه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جانمحمدی، رییس اداره اطلاع رسانی و تبلیغات سامانه 1888 ، پس از حضور در بین نمازگزاران مسجد حاج عبدالله (ع)  و ادای فریضه نماز ضمن تشکر از امام جماعت مسجد حاج آقا حسینی ، وظایف، اهداف و مأموریتهای سامانه نظارت همگانی را تشریح کرد و گفت: سامانه نظارت همگانی 1888 به پشتوانه تدبیر دکتر قالیباف شهردار محترم تهران و  بر اساس اصل 8 قانون اساسی (مردم حق دارند بر حاکمیت نظارت نمایند) تشکیل و ارائه خدمت می نماید .
 
  وی افزود : بر همین اساس فرصتی مناسب فراهم شده تا انتظارات، گلایه ها و پیام های شهروندان بی واسطه به مدیران شهری منتقل شود. ضمنا به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان در این راستا نیز گروه علوم قرآنی متقین روز 6 بهمن از این سامانه بازدید خواهند نمود.
 
     
برچسب ها: شهروندان ، مسجد ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.