سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

زنجان زمستان پرباری را نداشته است

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میانگین بلند مدت بارش‌های دو ماه دی و بهمن را در زنجان 30 سانتی متر اعلام کرد و گفت: استان زنجان بارش قابل ملاحظه‌ای را از آغاز زمستان نداشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احد یاغموری در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را تا پایان هفته ثابت پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: استان زنجان تا پایان این هفته بارشی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد میانگین بلند مدت بارش در استان زنجان گفت: میانگین طولانی مدت دو ماه دی و بهمن در این استان حدود 30 میلی‌متر است که با یکی دو بارش خوب جبران می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: از آغاز فصل زمستان، بارش قابل توجهی در سطح استان روی نداده است.

این مسئول نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 12 درجه اعلام کرد و ابراز داشت: دمای زنجان طی روز گذشته بین شش درجه زیر صفر و شش درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

یاغموری زرین‌آباد ایجرود را طی روز گذشته سردترین نقطه استان زنجان اعلام کرد و افزود: این شهر در سردترین زمان دمای 9 درجه زیر صفر را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: بالاترین دمای گزارش شده از آب‌بر به عنوان گرم‌ترین شهر استان زنجان 16 درجه بالای صفر بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه زیر صفر اعلام و خاطر نشان کرد: این دما در مقایسه با دیروز چهار درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، زمستان ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.