سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مناسب خانه‌های تسنیم زمینه ساز ارتقا و رشد کیفیت زندگی زنان

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار ۱۳ خانه تسنیم در ۱۳ سرای محله گفت: با گذشت حدود یک سال از استقرار خانه تسنیم در سراهای محله، زمینه‌های مشارکت بانوان در مدیریت این حوزه به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فهیمه احمدی خواه افزود: فعالیت مناسب و کارآمد خانه‌های تسنیم می‌تواند زمینه‌های موثری را در ارتقا و رشد کیفیت زندگی زنان در محله‌های شهر تهران فراهم آورد.
 
وی هدف از استقرار ۱۳ خانه تسنیم در ۱۳ سرای محله، مخاطب قرار دادن تمامی دختران و بانوان منطقه برای هم اندیشی و مطالعه در زمینه وضعیت زنان محله، برناهم ریزی برای بهبود وضعیت زنان و ایجاد زمینه مناسب برای ساماندهی توانایی‌های کانون‌های اجتماعی بانوان در محله‌ها است که تا به امروز خانه‌ها در راستای این اهداف فعالیت‌های بسیار چشمگیری داشته است. 

احمدی خواه با اشاره به پنج محور اصلی خانه تسنیم، آن را تشکل‌های مردمی و داوطلبانه دانست و خاطرنشان کرد: خانه‌های تسنیم در واقع زیرمجموعه‌ای از سرای محله است که مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و با رویکردی محله محور و همکاری بانوان محلی فعالیت می‌کند. 

احمدی خواه توانمندسازی اجتماعی بانوان، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نماد خانواده، ایثار و همدلی و مشارکت‌های اجتماعی پنج محور اصلی فعالیت‌های این خانه است.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: تسنیم ، استقرار ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.