سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مهم‌ترین مشکل مردم اشتغال است

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مشکل موکلان خود را اشتغال دانست که گریبان نمایندگان مجلس را گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدمهدی برومندی اظهار داشت: از ابتدای حضور در مجلس نهم شورای اسلامی هر دو هفته یک‌بار روزهای جمعه برنامه ملاقات عمومی با مردم در حوزه انتخابیه خود را برنامه‌ریزی کرده‌ام.

وی افزود: به منظور تسریع در حل مشکل موکلین حوزه انتخابیه خود در هر ملاقات عمومی بیش از 150 مکاتبه با ادارات و مسئولان این استان و شهرستان انجام می‌دهم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مشکل اشتغال مهم‌ترین خواسته اغلب مردم است و نمایندگان قادر به ایجاد شغل نیستند و این نارضایتی عمومی در مواردی دامن نمایندگان را می‌گیرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور دارای ظرفیت‌هایی مانند نیروی انسانی، منابع طبیعی و منابع مالی خوبی است و دولت باید با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت واقعی از تولید ضمن مهار تورم در راستای ایجاد اشتغال تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد.

 ازدحام مراجعه‌کنندگان برای دیدار با نماینده مردم مرودشت گاهی به حدی می‌رسد که دفتر ارتباطات مردمی وی در برابر این جمعیت کوچک به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فارس ، بیکاری ، مرودشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.