سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پومسه‌کار قمی قهرمان کشور شد

پومسه‌کار قمی در پایان رقابت‌های هفته‌های چهارم تا ششم مسابقات لیگ دسته یک پومسه کشور مقام نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مردان در بخش اجرای فرم رشته تکواندو مهارت‌های خاصی دارند و با توجه به استعدادهای بسیار زیادی که در رده‌های سنی مختلف تکواندو قم وجود دارد، قم را به یکی از استان‌های موفق در پومسه تبدیل کرده‌اند.

امسال هم آقایان و هم بانوان قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی پومسه کشور حضور دارند و در هر دو بخش موفقیت‌های متعددی را برای ورزش قم و به خصوص خانواده تکواندو کسب کرده‌اند، موفقیت‌هایی که آخرین آن را محمدحسین ربانی در بخش مردان لیگ دسته یک کشور به ارمغان آورد.

پومسه‌کاران قمی در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ این رشته علاوه بر بخش مبارزه در بخش پومسه نیز در سال‌های اخیر با جدیت با حریفان خود رقابت می‌کنند و موفقیت‌های خوبی نیز به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

پومسه بخش فرم رشته ورزشی تکواندو است که در سال‌های اخیر در کشورمان طرفداران زیادی پیدا کرده و قم نیز در کنار بخش کیوروگی یا مبارزه این رشته، ورزشکاران فعالی دارد و ورزشکاران آن امسال در هر دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات لیگ دسته یک قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت پرداختند.

امسال رقابت‌های پومسه قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در قالب لیگ‌های دسته برتر و اول با شرکت نفرات مدعی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم قم نیز در لیگ دسته یک پومسه آقایان کشور و در جمع مردان شرکت کننده از استان‌های مطرح کشور به مصاف حریفان می‌رود.

مسابقات باشگاه‌های برتر و دسته اول پومسه قهرمانی کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود در حالی که در این پیکارها عرصه حضور چهره‌های شاخص این رشته است، تیم ملی پومسه کشورمان نیز برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی از بین شرکت کنندگان در این رقابت‌ها انتخاب می‌شود.

مردان پومسه‌رو قمی به منظور درخشش در رقابت‌های پومسه قهرمانی باشگاه‌های برتر و دسته یک کشور تمرینات آماده‌سازی خوبی را سپری کرده بودند و در این مسابقات که در تهران به انجام رسید محمدحسین ربانی موفق به کسب مقام نخست رده سنی رده سنی 30 تا 39 شد.

این در حالی است که مردان پومسه‌رو تیم‌ها و استان‌های مختلف کشورمان رقابت خود را در خانه تکواندو برگزار کردند و محمدحسین ربانی در این رده سنی بالاتر از پومسه‌روهای استان‌های خوزستان، یزد و فارس در مکان اول جدول رده‌بندی قرار گرفت و قهرمان شد./ش

برچسب ها: قم ، پومسه ، قهرمان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.