سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این کمربند را موقع خواب هم باز نکنید+عکس

نرم‌افزارهای پوشیدنی جای خود را در بازار رقابتی دنیا باز کرده و در جدیدترین نوآوری وضعیت خواب افراد را مورد بازنگری قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران، دانشمندان به تازگی یک کمربند ویبره‌دار برای بررسی وضعیت حرکتی افراد در طول روز ساخته‌اند که می‌تواند سبب بهبود وضعیت سلامت افراد شود.

گفتنی است: این کمربند ویبره‌دار دارای یک سیستم پردازشگر مرکزی است که می‌تواند مواردی مانند وضعیت حمل بار توسط فرد کاربر، میزان کالری سوزانده شده توسط فرد و همینطور میزان ساعت‌هایی که او در طول روز ایستاده را ثبت نماید.



بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ این کمربند ویبره‌دار قیمتی در حدود 90 پوند دارد و به محض اینکه افراد در هنگام راه رفتن خمیده و یا با غوز راه بروند هشداری به شکل ویبره برای آنها می‌فرستد تا وضعیت حرکت خود را اصلاح نمایند.

این دستگاه همچنین می‌تواند به نرم‌افزار همسو در سیستم عامل اپل بر روی گوشی‌های ساخت این شرکت متصل شده اطلاعات و آمارها را به صورت نرم‌افزاری در اختیار کار برقرار دهد.

این دستگاه حتی می‌تواند در حین خواب نیز مورد استفاده قرار گرفته وضعیت خواب فرد و نحوه‌ی غلت زدن‌های او را مونیتور کرده در اختیار کاربر برای آنالیز قرار دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.