سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویلیان: امیدوارم برزیل قهرمان جهان شود

ویلیان هافبک برزیلی تیم چلسی امیدوار است با تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از پایان سال 2012، ویلیان برزیلی که تصوری از آینده نداشت، فکرش را هم نمی‌کرد ظرف مدت کوتاه همه‌چیز برای او تغییر کند. 
 
در بین ماه‌های فوریه و آگوست او برای 3 تیم مختلف در 3 کشور مختلف بازی کرد و در سال‌های اخیر به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان در فصل نقل وانتقالات لقب گرفت و در پایان سال  یکی از بازیکنان مؤثر تیم ملی کشورش در بازی مقابل هندوراس و شیلی بود.  
 
ویلیان می‌گوید:‌ زندگی من در سال گذشته بسیار تغییر کرد. من همیشه آرزو داشتم که به باشگاه بزرگی مانند چلسی بروم و در تیم ملی کشورم بازی کنم. در حال حاضر بسیار خوشحالم که آرزوهایم به حقیقت تبدیل شد. فکر کنم در بازی‌های دوستانه خوب بازی کردم واقعا سال خوبی برای من بود. 


 
البته همه‌ی برنامه‌هایش به خوبی پیش نرفت انتقال او از تیم شاختاردونسک به آنژی ماخاچ کالا آنگونه که او انتظار داشت خوب پیش نرفت و قرارداد چهار ساله‌ای که در ماه فوریه وی با این تیم امضا کرد، شش ماه پیش به پایان رسید. بعد از اتمام قراردادش با این تیم روسی ویلیان با قراردادی سنگین به چلسی تیمی که همیشه تحسینش می‌کرد، پیوست. 
 
تیم چلسی در گذشته هم نشان داده بود که به جذب این بازیکن تمایل دارد،اما تیم شاختار با این قرارداد موافقت نمی‌کرد. 
 
وی می‌گوید: بعد از اینکه برای اولین بار با چلسی به توافق نرسیدم، همیشه دوست داشتم به این تیم ملحق شوم. اما مشکل اینجا بود که باشگاه شاختار این اجازه را به من نمی‌داد، اما باعث می‌شد اشتیاق من برای پیوستن به این تیم بیشتر شود. با اینکه مدتی طول کشید اما در حال حاضر اینجا هستم و هیچ موقع به این خوشحالی نبودم. 
 
با وجود تغیرات زیاد، این هافبک برزیلی به خوبی پیشرفت کرد. وی به واسطه‌‌ی کارکردن با مربیان کهنه‌کاری چون گاس هیدینگ، خوزه مورینیو و لوییز فلیپ اسکولاری تجربه‌های بسیاری کسب کرده است. او در مورد مورینیو می‌گوید: او یکی از بهترین مربیان جهان است. برخورد اول من با او بسیار مثبت بود و گفت بسیار خوشحال است که من به چلسی آمده‌ام. من از این مربی چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. می‌خواهم با چلسی جام‌های متعددی را تصاحب کنم و بعد همراه تیم ملی برزیل قهرمان جهان شوم. آن موقع است که بهترین سال زندگی‌ام رقم خواهد خورد. 
 
با وجود دیوید لوئیز، اسکارو رامیرز بازیکنان برزیلی تیم چلسی، این تیم بهترین گزینه‌ی ویلیان بود. او این انتقال گران‌قیمتش به چلسی را با بازی درخشانش جبران کرد. 
 
به غیر از بازی‌های درخشانش در تیم چلسی وی در تیم ملی کشورش هم خوش درخشید. 

 
همبازی بودن وی در چلسی با 3 مهره کلیدی فلیپ اسکلاری در تیم برزیل باعث شده برای او جایی در تیم ملی برزیل باز شود. 
 
بعد از مدت کوتاهی که در انگلستان بازی کرد، وی به تیم ملی برزیل دعوت شد. 
 
وی در خصوص تیم ملی برزیل می‌گوید: این بسیار عالی است که تیم ما می‌تواند در شکل‌های مختلف بازی کند. برخوردار بودن از بازیکنان بااستعداد و توانایی در بازی با شکل‌های گوناگون باعث قدرت تیم ما شده است. ما از فوتبالمان بسیار لذت می‌بریم و فضای خوبی در رختکن تیم ما حاکم است. 
 
ویلیان می‌داند که برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی برزیل با دیگر بازیکنان رقابت دشواری پیش رو دارد. بازی کردن در خانه برای این هافبک بااستعداد تجربه‌ی گران‌قدری خواهد بود. امیدوارم سال 2014، سالی پربارتر از 2013 برای من باشد و با تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی شویم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.