سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر پروازها زیر ذره‌بین رئيس "سازمان هواپيمايي کشوري"

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري، به منظور بررسي علل تاخير پروازها در فرودگاه مهرآباد حضور يافت و از روند پذيرش مسافر و انتقال آنها به هواپيما، جدول پروازهاي جاري، كنترل ترافيك هوايي، باندهاي خزش راهها و محل پاركينگ هواپيما، پيشرفت و بهسازي سطوح پروازي فرودگاه بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري، عليرضا جهانگيريان ضمن گفت و گو با جمعي از مسافران معترض به تأخير پرواز برخي شركت هاي هواپيمايي به مقاصد اصفهان، آبادان و مشهد، در فرودگاه مهرآباد و همچنين فقر اطلاع رساني بموقع و صحيح از سوي نمايندگان اين شركت ها، اظهار داشت: ساماندهي تاخيرهاي پروازي شركت ها در دستور كار سازمان هواپيمايي کشوري قرار دارد و در صورت همكاري نکردن شركت هاي هواپيمايي با آنها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر لزوم اطلاع رساني صريح و شفاف به مسافران در زمان بروز تاخير پروازها گفت: شركت هاي هواپيمايي موظفند تاخير پروازها را به اطلاع دقيق مسافران برسانند.

وي افزود: به همين منظور جلسه اي با حضور نمايندگان شركت هاي هواپيمايي، شركت فرودگاههاي کشور و ساير دست اندركاران صنعت حمل و نقل هوايي به منظور ارائه راهكارهاي مناسب در خصوص كاهش تاخيرات پروازي، تسهيل و روان سازي پروازها تشكيل مي شود.

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري با بيان اينكه در اين جلسه تصميم هاي لازم پيرامون نحوه اطلاع رساني بموقع به مسافران گرفته خواهد شد اظهاراميدواري کرد تاخيرهاي پروازي کاهش يابد.

جهانگيريان در باره اينکه سازمان هواپيماي کشوري چه مكانيزمي براي برخورد با شركت هاي هواپيمايي که تاخير پروازي طولاني دارد، گفت: برخوردهاي لازم  صورت مي گيرد و ماه هاي اخير به منظور رسيدن به نظم قابل قبول پروازي ساعت پروازي برخي از اين شركت هاي هواپيمايي را كاهش داديم.

معاون وزير راه و شهرسازي همچنين از استقرار ميز پاسخگو در فرودگاه مهرآباد براي شركت هاي هواپيمايي خبر داد و گفت: با استقرار اين ميز نمايندگان شركت هاي هواپيمايي موظفند به هنگام بروز تاخير و يا هر گونه مشكلي در روند انجام پروازها به مسافران پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، شهرسازی ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.