سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک فلسطينی در حمله راکتی رژيم صهيونيستی به نوار غزه به شهادت رسید

در حمله راکتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی که در شمال نوار غزه در حرکت بود، یک مبارز فلسطینی به شهادت رسید .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان ، بنا بر اعلام مسئولان بهداشتی، در این حمله دو فلسطینی نیز زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است. یکی از زخمی ها نوجوانی 12 ساله است که از ناحیه زانو مجروح شده است. 

ارتش اسرائیل نیز خبر حمله را تایید کرد. بنا بر اعلام ارتش، احمد سعد ، مبارز فلسطینی که هدف این حمله بود،  در حملات اخیر علیه اسرائیل مشارکت داشت و قصد حملات بیشتر را در روزهای آینده داشت.

ارتش اسرائیل، سعد را یکی از اعضای بلندپایه جنبش جهاد اسلامی معرفی کرد. 

ساکنان غزه نیز اعلام کردند فردی که در حمله راکتی نیروی هوایی اسرائیل به شهادت رسید، از اعضای جنبش جهاد اسلامی بود. 

ارتش اسرائیل اعلام کرد سعد  مسئول پنج حمله راکتی روز پنجشنبه به شهر ساحلی عسقلان در اسرائیل بود. البته راکت های شلیک شده به این شهر توسط سامانه موشکی گنبد آهنین رهگیری شدند. 

سعد در چندین مورد شلیک راکتی به اسرائیل از جمله در جریان تهاجم نوامبر 2012 اسرائیل به غزه و خشونت های مارس 2012 دست داشت. 

پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت مبارزان فلسطینی باید بدانند که برای طراحی و اجرای حمله علیه اسرائیل باید شخصاً تاوان بپردازند. وی هشدار داد: مبارزان فلسطینی به هیچ وجه از دست اسرائیل در امان نیستند.

اسرائیل بامداد امروز نیز دو حمله هوایی دیگر در غزه انجام داد که هیچ زخمی برجا نگذاشت. این حملات به تلافی حمله راکتی دیشب از نوار غزه صورت گرفت. 

اسرائیل دو نقطه واقع در جنوب و مرکز نوار غزه - نزدیک مرز اسرائیل - را که مبارزان فلسطینی از آنجا حمله راکتی کرده بودند، هدف حمله قرار داد. 


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.