سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگين رسالت ويژه برنامه تولد حضرت رسول اكرم (ص)

راديو اقتصاد يكشنبه ۲۹ دي مصادف با ولادت نبي مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) ويژه برنامه "نگين رسالت " پخش مي كند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ بررسي ابعاد مختلف شخصيتي حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، بررسي سيره عملي و علمي ايشان، الگوگيري از خصايص اخلاقي معصومين، تبيين شرايط سياسي و اجتماعي دوران پيامبر... از مهمترين بخش هاي برنامه "نگين رسالت" مي‌باشد.

بنا بر این گزارش،‌ در بخش اول حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد قائم مقامي كارشناس مذهبي در برنامه حضور دارد و در مورد دوره خاتم تا فاتح بر اساس زيارت پيامبر مكرم اسلام، بشارت اديان مختلف درباره حضرت رسول اكرم(ص) بخصوص حضرت مسيح مطالبي را عنوان خواهد كرد.

همچنین، در بخش بعدي دكتر شريفي يزدي رييس پژوهشكده خانواده در مورد وحدت و همدلي و تاثير آن در اقتصاد جامعه صحبت خواهد كرد.

بر اساس این گزارش، عليرضا فتحي پور كارشناس مجري در مورد سبك زندگي دنيوي از ديدگاه احاديث و روايات مطالبي را عنوان خواهد كرد.

گزارش از سطح شهر ، مشهد الرضا و مدينه منوره از ديگر آيتم هاي برنامه "نگين رسالت" مي‌باشد.

گفتني است؛ "نگين رسالت" به همت گروه اقتصاد، خدمات و تجارت شبكه اقتصاد يكشنبه 29 دي ساعت 9 صبح به مدت 120 دقيقه از شبكه اقتصاد پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.