سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی اخیر تیم ملی هندبال در تهران؛

بازی تدارکاتی با چشم بادامی‌ها

آخرین اردوی ملی پوشان هندبال کشورمان از فردا در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه اردوهای تمرینی و آماده‌سازی تیم ملی هندبال کشورمان برای مسابقات هندبال مردان آسیا در بحرین، آخرین آن طی روزهای 30-29 دی در تالار هندبال تهران انجام خواهد شد.

تورنمنت قطر و نائب قهرمانی ایران

براساس این گزارش: تورنمنت بین‌المللی هندبال طی روزهای 25-23 دی با حضور تیم‌های ایران، قطر، امارات و بحرین برگزار شد که کشورمان در مجموع با دو بر دو، یک باخت در جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد.

در ادامه گزارش آمده است: ملی پوشان ایران در نخستین دیدار که روز 23 دی صورت گرفت، مقابل بحرین قرار گرفتند و با نتیجه نزدیک 27 بر 26 برنده این دیدار شدند. در دومین مسابقه که روز 24 دی صورت گرفت.

تیم ملی ایران مقابل قطر به میدان رفت که در نهایت 18 بر 28 از حریف شکست خورد و اما در بازی آخر که روز 25 دی برگزار شد، ملی پوشان ایران اسلامی به مصاف امارات رفتند که با نتیجه پرقدرت 32 بر 18 برنده از زمین خارج شدند.

گزارش دیگری می‌افزاید: تیم ملی روز 26 دی به میهن‌مان بازگشت و هم اکنون بازیکنان در استراحت به سر می‌برند.

جلال کوزه‌گری، رئیس فدراسیون هندبال درخصوص بازیهای تدارکاتی و حضور در تور نمنت‌ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموع بازی در تور نمنت‌ها و دیدارهای تدارکاتی برد و باخت نیست،‌ هدف شناسایی نقاط ضعف و قدرت تیم و حل آن برای بازی‌‌های رسمی است.

وی در مورد دیدار نخست تیم ملی ایران در بازیهای جام ملت‌های آسیا (بحرین) افزود: همانطور که می‌دانیم دیدار نخست ملی پوشان کشورمان در مسابقات مردان آسیا که از روز 5 بهمن در بحرین صورت خواهد گرفت، مقابل تیم پرقدرت کره جنوبی است کار راحتی نیست و بازیکنان باید هدفمند و هوشیار مقابل این تیم قدر بازی کنند.

بازی تدارکاتی ایرانی‌ها با چشم بادامی‌ها در ادامه گزارش یادآور می‌شود: تیم ملی هندبال ایران روز سوم بهمن در شهر منامه بحرین یک دیدار
دوستانه با تیم ملی هندبال ژاپن خواهد داشت تا بازیکنان بیشتر محک بخورد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قطر ، بحرین ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.