سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای ضدونقیض در مورد سرنوشت دیپلمات ایرانی در یمن؛

ديپلمات ايراني در يمن در حمله افراد مسلح به شدت زخمي شد

شبکه العالم از زخمی شدن یک دیپلماتیک ایرانی در شهر صنعا پایتخت یمن به ضرب گلوله افراد ناشناس خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ در حالیکه شبکه الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری از به شهادت رسیدن یک دیپلماتیک ایرانی در شهر صنعا پایتخت یمن به ضرب گلوله افراد ناشناس خبر داده بود، شبکه تلویزیونی العالم در خبر فوری گزارش داد: افراد مسلح برای ربودن دیپلمات ایرانی در صنعا پایتخت یمن تلاش کردند. 

یک منبع آگاه، خبر برخی منابع درباره شهادت دیپلمات جمهوری اسلامی در یمن را تکذیب کرد.

این منبع گفت: دقایقی قبل عده ای قصد ربایش دیپلمات ایرانی را داشتند که وقتی با مقاومت او مواجه شدند با شلیک چند گلوله او را مجروح کردند.

وی افزود: دیپلمات کشورمان که ازناحیه سینه زخمی، و دچار خونریزی شدید شده بود بلافاصله به بیمارستان مجهزی منتقل شد و اکنون تحت درمان قرار دارد.

علی الذهب خبرنگار العالم در صنعا هم گفت: دیپلمات ایرانی در این ماجرا به شدت زخمی و به بیمارستان آلمانی صنعا منتقل شد. او همچنان در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شود. 

خبرنگار این شبکه افزود: افراد مسلح برای ربودن این دیپلمات به نام آقای "اسدی" از برابر یک مرکز تجاری در صنعا تلاش کردند که با مقاومت او و فرد همراهش روبرو شدند. به همین علت به طرف او تیراندازی و فرار کردند. 

خبرنگار این شبکه خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی یمن در این منطقه از صنعا حضور گسترده ای دارند، زیرا تعداد زیادی سفارتخانه در این منطقه وجود دارد. پیش از این هم یک دیپلمات ایرانی در همین منطقه ربوده شده بود که همچنان در گروگان افراد مسلح است.

شبکه المیادین هم از زخمی شدن دیپلمات ایرانی در شهر صنعا به ضرب گلوله افراد مسلح خبر داد.

یک مقام امنیتی یمن با اعلام خبر ترور یک دیپلمات ایرانی در این کشور اظهار داشت:پس از تیراندازی افراد مسلح به سمت این دیپلمات خیابان "خولان" در شهر صنعا بسته شده و از عبور و مرور  خودروها در این منطقه ممانعت شده است.

تاکنون جزئیات بیشتری از سرنوشت دیپلمات ایرانی در یمن منتشر نشده است.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: فوری ، ناشناس ، الجزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.