سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم افزار آموزش براي مددجويان "بخش CCU" طراحی شد

نرم افزار آموزش به مددجو حاوي تمام موارد آموزشي براي مددجويان بخش CCU توسط محقق دانشگاه علوم پزشکی مشهد طراحی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، محسن ابراهیمی طراح نرم افزار آموزش به مددجو گفت:  يکي از وظايف پرستاران آموزش به بيمار است که در برخي از  مواقع حياتي بوده و مي‌تواند جان بيمار را از خطرهاي بسياري نجات دهد. در پاره اي از اوقات به علت عدم تناسب بين تعداد پرسنل پرستاري و تعداد بيمار ممکن است اين وظيفه به خوبي و با کيفيت لازم انجام نشود.

وی افزود: نرم افزار آموزش به مددجو حاوي تمام موارد آموزشي براي مددجويان بخش CCU است که اعم از تمام نکات بيماري، داروها، نکات تغذيه‌اي، نکات مربوط به فعاليت و غیره است، پرستار در هنگام ترخيص بيمار با انتخاب موارد آموزشي مورد نياز بيمار توسط نرم‌افزار تمام نکات آموزشي را که در يک صفحه نمايش داده مي‌شود.

این مبتکر تصریح کرد: با گرفتن پرينت، اين آموزش‌ها را به صورت کتبي به بيمار ارائه مي‌دهد، که اگر بيمار آموزش شفاهي به اندازه کافي دريافت نکرده ، آموزش کتبي کاملي از موارد مورد نياز خود داشته باشد.از جمله قابليت‌هاي مهم اين نرم‌افزار عدم محدوديت آن است به‌طوري که خود پرسنل مي‌توانند آموزش‌هاي مورد نظر را به نرم‌افزار اضافه کند تا در ليست آموزش‌هاي نرم‌افزار قرار گيرد و در صورت نياز از آن‌ها استفاده شود.

ابراهیمی عنوان کرد: با حمايت مسئولين دانشگاه اين نرم‌افزار به توليد انبوه برسد و در تمام بخش‌هاي بيمارستاني به کمک پرستاران در امر آموزش به مددجو مورد استفاده قرار گيرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.