سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جشن بزرگ بیمه دانا انجام شد؛

رونمایی از طرح‌های جدید بیمه دانا

در آستانه سالروز ولادت حضرت رسول جشن بزرگ خانواده بیمه دانان به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) برگزار و طی آن از طرح‌های جدید بیمه دانا از جمله پروژه حمایت از یوز و همچنین نرم افزار جدید رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا، با اشاره به برنامه‌های خود  برای توسعه بیشتر صنعت بیمه و شرکت اظهار کرد: بیمه دانا با برخورداری از همکاران با تجربه و خدمات مناسبی که در طول سالیان مختلف به مردم ایران داشته است، توانسته جایگاه مناسبی در صنعت بیمه برای خود به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای جایگاه شرکت و افزایش سهم آن در بازار بیمه کشور، برنامه‌های زیادی در دست اقدام است که امیدواریم با تدوین برنامه استراتژیک سرعت رشد و ضریب نفوذ شرکت در بازار دستخوش تغییرات مثبت و موثری شود.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه با تأکید بر حفظ منافع ذی‌نفعان شرکت گفت: با راه‌اندازی سیستم نرم‌افزاری جدید، امیدواریم بیمه‌گذاران به عنوان یکی از ارکان اصلی شرکت در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنند.

صادق با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از وظایف هر شرکت تجاری و بازرگانی تصریح کرد: بیمه دانا با درک این واقعیت که انسان عضوی از جامعه است، همزمان با توسعه بازار جنبه انسانی و اجتماعی خدمات را نیز مورد توجه قرار می‌دهد و از این رو حمایت و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی از جمله اهداف جدی بیمه دانا است.

وی همچنین از برنامه‌های مفید این شرکت برای ارائه خدمات جدید بیمه در زمینه حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: بیمه دانا به طور داوطلبانه و رایگان، یوزپلنگ ایرانی و محیط‌بانان آنها را مورد حمایت خود قرار داده است.

براساس این گزارش در این مراسم قرار بود اولین بیمه‌نامه صادره از نرم افزار جدید بیمه دانا برای معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، صادر شود اما به پیشنهاد ابتکار این بیمه نامه برای یکی از محیط‌بانان سازمان صادر شد.

در این جشن که جمعی از معاونان و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست هم حضور داشتند از تندیس یوز ایرانی که به سفارش بیمه دانا ساخته شده‌بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رونمایی ، طرح ، جدید ، بیمه ، دانا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.