سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رشته هاکی در اردبیل تنها با یک سالن فعالیت می‌کند

رئیس هیئت هاکی اردبیل گفت: همه سالن‌های رشته هاکی در اردبیل به دلیل عدم تامین اعتبار تعطیل است و فعالان این رشته تنها با وجود یک سالن و بدون مربی به کار خود ادامه می‌دهند.

اکبر اکرامی در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: رشته ورزشی هاکی داخل سالن و روی چمن، یک رشته ورزشی بومی و ایرانی است که در جهان نیز به نام ایران ثبت شده است و به همین دلیل سعی بر آن داشتیم تا این رشته را در استان اردبیل فعال کرده و سرپا نگه داریم.

وی تامین نشدن اعتبار را مشکل اصلی و عمده این رشته ورزشی اعلام کرد و گفت: متاسفانه هیچ کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اسپانسرها صورت نمی‌گیرد و به دلیل عدم تامین اعتبار تمام سالن‌های رشته ورزشی هاکی در استان اردبیل تعطیل بوده و فقط سالن 17 شهریور با برگزاری دو جلسه در هفته و بدون مربی به فعالان در این زمینه خدمات ارائه می‌کند.

اکرامی یادآور شد: تهیه تجهیزات و وسایل رشته هاکی هزینه بالایی دارد و به همین دلیل این نوع رشته ورزشی با استقبال کمی روبرو است.

رئیس هیئت هاکی اردبیل ادامه داد: بیشتر قهرمانان این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف و در بخش آقایان و بانوان از شهرستان نقده است و این امر به دلیل حمایت اسپانسرهای این منطقه از این رشته ورزشی است که متاسفانه در اردبیل اسپانسرها به علت مشکلات پرداخت مالیات به سازمان اقتصاد و امور دارایی تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارند که امیدواریم این مشکل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و سازمان امور اقتصادی و دارایی رفع شود.

اکرامی با اشاره به مقام‌های به دست آمده در سال‌های گذشته بیان کرد: رشته هاکی استان اردبیل چهار سال پی در پی قهرمان کشور بوده و سه سال پیش دو نفر از ورزشکاران اردبیلی این رشته به تیم ملی هاکی دعوت شده‌اند اما به دلیل عدم حمایت مالی انتقال این دو ورزشکار به تیم ملی انجام نگرفت/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، رشته ، هاکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.