سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پله: برزیل در جام جهانی باید محتاط بازی کند

پله اسطوره برزیلی فوتبال جهان معتقد است، زیدان در دهه اخیر بهترین بازیکن جهان است و مسی پشت سر او قرار دارد و با وجود این ستاره برزیل برای قهرمانی اندکی باید محتاط باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌برزیلی فوتبال جهان در خصوص بهترین فوتبالیست  در یک دهه اخیر گفت: زیدان پنج سال متوالی عنوان بهترین بازیکن جهان را بدست آورده است او عملکرد خیره کننده ایی داشت اما پس از زیدان مسی وجود دارد که او هم چهار سال توانسته این عنوان را کسب کند او در تمام این سال‌ها  میشه خوب بوده و عملکرد یکسانی داشته است.
 
 وی  در خصوص رونالدو و کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2013 گفت: رونالدو بازیکن بسیار خوبی است و  سال گذشته با گل های زیادی که به ثمر رساند خود را به عنوان بهترین بازیکن جهان  به دنیا شناساند اما اینکه همیشه ‌گلزنان این عنوان را کسب می‌کنند به نوعی اچحاف در  حق هافبک‌های خوبی مانند اینستا و ‌ریبری و ‌ژابی است.
 
 وی در پایان در خصوص شانس قهرمانی برزیل در بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: برزیل طرفداران زیادی دارد و همه می‌گویند ما بخت اول قهرمانی هستیم اما در فوتبال هیچ چیز تضمین شده‌ایی وجود ندارد چرا که کشور‌های دیگری مانند اسپانیا و آلمان هم وجود دارد و برزیل باید قدری محتاط باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، پشت ، زیدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.