سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای اسلامی شهر سلماس:

شهردار جدید سلماس به زودی معرفی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر سلماس گفت: به زودی محمد رحیمی شهردار جدید شهر سلماس به صورت رسمی معرفی و آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا رجبی قره‌قشلاقی اظهار داشت: به زودی محمد رحیمی شهردار جدید شهر سلماس به صورت رسمی معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارهای اداری شهردار انتخابی شورای شهر سلماس مراحل پایانی خود را طی می‌کند و مشکل اداری به وجود آمده در این مورد، رفع شده است و امیدوارم که وی به زودی کار خود را در این شهر آغار کند.

وی افزود: همکاری همه جانبه و تنگاتنگ شورای شهر سلماس با شهردار جدید این شهر می‌تواند روند توسعه و رشد مدیریت شهری را شتاب جهش‌داری بخشد.

قره‌قشلاقی با بیان توانمندی‎های محمد رحیمی شهردار منتخب شورای شهر سلماس، تصریح کرد: قطعاً شهردار جدید با توجه به توانمندی‎هایی که از وی سراغ داریم و با توجه به سوابق درخشان و موفق مدیریتی خود در چند سال اخیر با اقدامات علمی و براساس تخصص‌ خود می‌تواند موفقیت‎های خوبی در عرصه مدیریت شهری را برای مردم سلماس به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: شورای شهر با شهردار جدید همکاری تنگاتنگی خواهد داشت تا با وجود شهرداری متخصص و توانمند بسیاری از فرصت‎های ساکن فعلی شهر سلماس را به فرصت‎های طلایی در راستای توسعه مدیریت شهری به‌‌کار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با مدیریت هدفمند شهردار جدید، همیاری شورای شهر و دیگر مسئولان در آینده نزدیک، شهر سلماس بیش از گذشته چهره‎ای مدرن و براساس علوم روز شهرسازی دنیا، به خود بگیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهردار ، سلماس ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.