سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۲۰ مانور زلزله در محلات جنوب پایتخت

ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ گفت: بیش از ۲۰ مانور زلزله در ۳ ماه گذشته در محلات منطقه ۱۹ برگزار شده است.

 
محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از ۲۰ مانور زلزله در سه ماه گذشته در محلات منطقه ۱۹ برگزار شده است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در سه ماه گذشته بیش از ۲۰ مانور زلزله از جمله مانور دور می‌زی در نواحی ۵ گانه مانور بزرگ مشترک کارخانجات ارتش و ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، مانور زلزله مدرسه فاطمه الزهرا (س) و مانورهای زلزله مدارس در محلات این منطقه برگزار شده است.  
 
علیزاده با اشاره به اجرای این طرح گفت: ۱۵ مانور زلزله شامل مانورهای ترکیبی، زلزله، اطفای حریق، پناهگیر، حمل مصدوم در سه ماه گذشته در مدارس منطقه ۱۹ برگزار شده است.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ در برگزاری این مانور‌ها گفت: برگزاری مانور زلزله، پناهگیری صحیح و تخلیه امن، اطفای حریق، چادرزنی، حمل مصدوم، انتقال مصدومان به مراکز درمانی در نواحی ۵ گانه، کارخانجات سراهای محلات، مراکز درمانی و سوله‌های الزهرا (س) از اقدامات اجرایی مدیریت بحران منطقه ۱۹ در برگزاری این مانور است.  
 
علیزاده در پایان با اشاره به لزوم برگزاری مانورهای زلزله در مدارس افزود: برگزاری مانور زلزله، پناهگیری صحیح و تخلیه امن، اطفای حریق، چادرزنی، حمل مصدوم با برگزاری هفته‌ای ۳ مانور در مدارس منطقه ۱۹ از جمله مدارس روزبهانی، ارشاد، مقداد، پاسداران، فاطمه الزهرا، فضیلت، زمانی، سرداران شهید، آزادگان، دستغیب و زینب کبری از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ است.  
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مانور ، زلزله ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.