سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار پایگاه‌های تجهیزات محیط زیست جنوب غرب پایتخت در بزرگراه آزادگان

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از استقرار پایگاه‌های تجهیزات محیط زیست این منطقه در بزرگراه آزادگان خبر داد.

  عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح استقرار پایگاه‌های تجهیزات محیط زیست منطقه 18 در بزرگراه آزادگان در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور تسریع در اقدامات اجرایی محیط زیست، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی افزایش چشم‌اندازها، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
عساری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح پایگاه تجهیزات محیط زیست با استقرار ادوات و تجهیزات اداره امور شهری، محیط زیست در بزرگراه آزادگان احداث خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: استقرار پایگاه‌های تجهیزات محیط زیست در بزرگراه آزادگان و لایروبی انهار روباز و رو بسته بزرگراه آزادگان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عساری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: پاکسازی بزرگراه آزادگان، جمع‌آوری پسماندهای خشک در بزرگراه آزادگان، تخلیه پسماندهای ساختمانی در بزرگراه آزادگان، احداث سرانه فضای سبز در لاین‌های تندرو و بزرگراه آزادگان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.