سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژاگه‌: سعی می‌کنیم " امارات‌" 1 امتیاز بگیریم/باید مدیریت کنیم تا سقوط نکنیم

اشکان دژاگه‌ ملی‌پوش کشورمان و باز‌یکن تیم فو‌لام گفت: باید مدیریت کنیم تا سقوط نکنیم برای همین باید یک امتیاز حداقل از آر‌سنال در امار‌ات بگیریم.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت های هفته 22 لیگ برتر انگلیس تیم فولام‌ و ملی‌پوش کشورمان اشکان دژا‌گه امروز به مصاف توپ‌چی‌های لندنی در خانه این باشگاه امار‌ات می‌رود.
 
 اشکان دژا‌گه بازیکن‌ تیم فولام‌ که در بازی قبلی رقابت‌های جام مقابل نورویچ‌ با درخشش خود در پاس گل و به ثمر رساندن یکی از سه گل فولامی‌ها به عنوان بهترین بازیکن‌ میدان انتخاب شد گفت: در حال حاضر فولادم در وضعیت خوبی قرار  ندارد ما برای سقوط می‌جنگیم، وقتی که در ولفسبورگ‌ بودم شرایط مشابهی را داشتیم و به وضعیت کنونی از این لحاظ آشنایی دارم باید مدیریت کنیم تا در لیگ برتر بمانیم، ما بازیکنان خوبی داریم اگر تلاش کنیم بدون شک به هدفمان‌ می‌رسیم.
 
وی در خصوص بازی امروز گفت: آرسنال‌ در این فصل بازی خوبی را ارائه کرده و هم اکنون در صدر جدول است بازی در این تیم و در ورزشگاه خانگی این تیم بسیار سخت است ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که شکست نخوریم و حداقل یک امتیاز این بازی را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، فولام ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.