سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

معرفی نفرات برتر مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی کردستان

مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی استان کردستان در چهار رده سنی، ظهر امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، رقابت‌های پاورلیفتینگ انتخابی استان کردستان با حضور  76 ورزشکار از شهرستان‌های سنندج، سقز، دیواندره، قروه، مریوان و سروآباد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از روز گذشته در سالن آزادی این شهرستان آغاز شده بود.
در بخش تیمی نوجوانان نیز تیم "خوره‌لات" دیواندره با 80 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های بهتن سنندج با 45 امتیاز و مریوان با 27 امتیاز به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.
در بخش انفرادی رده سنی جوانان، بیجار با 56 امتیاز قهرمان شد و پس از این تیم بهتن سنندج با 42 امتیاز و امیری دیواندره با 40 امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان  نیز المپیک سنندج با 131 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه‌های بهتن سنندج و بیجار با 56 و 27 امتیاز سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رده‌بندی تیمی رده سنی پیشکسوتان، باشگاه بهتن سنندج با 48 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های المپیک سنندج و هیئت سقز به ترتیب با 42 و 29 امتیاز سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
گفتنی است نفرات برتر مسابقات انتخابی استان کردستان قرار است طبق نظر کمیته فنی اوایل بهمن ماه به رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور اعزام شوند./ش
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.