سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

آمادگي دانشگاه بين‌المللي قزوين براي همکاري با دانشگاه صوفيا

سرپرست دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) از آمادگي اين دانشگاه براي همکاري با دانشگاه صوفيا بلغارستان در زمينه‌هاي علمي و پژوهشي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

سيدابوالحسن نائيني در نشست با استادان و دانشجويان دانشگاه صوفيا بلغارستان بيان کرد: مي‌توانيم در زمينه‌هاي مختلف علمي و پژوهشي همکاري مشترکي با دانشگاه صوفيا داشته باشيم و اين رفت و آمدها تداوم يابد.

سرپرست دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) اضافه کرد: در چند زمينه آمادگي کامل وجود دارد تا هر دو دانشگاه با يکديگر به صورت مشترک گام بردارند، يکي از مواردي که مي‌توانيم در اين زمينه همکاري داشته باشيم و براي اين دانشگاه و هم دانشگاه صوفيا مفيد خواهد بود تبادل استاد و دانشجو است.

نائيني تصريح کرد: با فراهم شدن زمينه همکاري در اين حوزه، استادان و دانشجويان در رشته‌هايي که در دانشگاه صوفيا مطرح است، مي‌توانند حضور يابند و همچنين استادان و دانشجويان دانشگاه صوفيا نيز مي‌توانند وارد اين دانشگاه شوند و در زمينه‌هاي علمي فعاليت کنند.

وي اعلام کرد: در بحث پژوهشي و انتشار مقالات تيز اين همکاري‌ها مي‌تواند ادامه يابد به طوري که با تعريف مجله مشترک و مقالاتي که استادان دو دانشگاه با همکاري دانشجويان ايجاد مي‌کنند را در آن مجله و نشريه مشترک به چاپ برسانيم و همچنين مي توانيم پايان نامه‌هاي مشترکي را تعريف کنيم و دانشجوي ايراني با استادان دانشگاه صوفيا و بالعکس پايان‌نامه مشترکي تعريف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.