سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از دربی 78 ؛

بهروان:برای ما فرقی نمی کرد برنده چه تیمی باشد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت:دربی کیفیت خوبی نداشت و تا وقتی تیم‌ها برای نباختن می‌آیند باید شاهد چنین کیفیتی از دیدارهای استقلال و پرسپولیس باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان پس از پایان دربی 78 گفت: شنیده‌ام که یکی از بازیکنان استقلال گفته بود به پیروزی احتیاجی نداشتیم . اگر می‌خواهیم هواداران را با رضایت روانه کنیم باید بازیکنان تا آخرین نفس برای تیم‌های خود بجنگند .
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: تلاش همه عوامل برای بهتر برگزار شدن این دیدار بود که مکمل آن می‌توانست پیروزی یکی از 2 تیم باشد که البته برای ما فرقی نداشت کدام یک از آنها بازی را ببرند.
 
وی  گفت:  سیستم فروش الکترونیکی بلیت باید به یک فرهنگ تبدیل شود چون جزو الزامات است. در همه جای ورزشگاه تماشاگران به صورت فشرده نشسته بودند غیر از مکان‌هایی که برای فروش بلیت الکترونیکی تعبیه شده بود و قبول دارم که از آن استقبال نشد.

وی ادامه داد:   یکی از مسائلی که بازار سیاه را از بین می‌برد همین نحوه فروش الکترونیکی بلیت‌ها است.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص معیارهای انتخاب بازیکن فنی و اخلاقی گفت: در همه جای دنیا بازیکن فنی انتخاب می‌شود که ما سعی کردیم برای اینکه فرهنگ خوبی در فوتبال ما حاکم شود بازیکنان اخلاق را هم انتخاب کنیم .
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.