سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکسی‌های فرسوده، در انتظار پیوستن به موزه تاریخ

از پیچ و تاب تاریخ ورود اتومبیل و تاسیس سازمان تاکسیرانی گذشتیم و رسیدیم به تاکسی‌های فرسوده پایتخت که تاریخ خروج آنها از کارخانه خیلی وقته که گذشته و هم اکنون منتظر نوسازی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: هم اکنون تاکسیرانی تمام اتوماتیک شده اما از پس نوسازی تاکسی‌ها برنمی آید و توپ را به زمین سازمان حمل و نقل سوخت وشهرداری تهران می‌اندازد و تاکسیرانان هم با تاکسی‌های فرسوده خود در شلوغی پایتخت دنده عوض می کنند وانتظار نوسازی خودروی خود را می کشند. 

از طرفی روزی نوید خودوری خارجی را برای ورود به عرصه تاکسیرانی را به مردم می دهند واز سویی تیبا را به تاکسیرانی معرفی می‌کنند و همچنان 17 هزار تاکسی فرسوده چشم امید به پارکینگ و بعد از یک عمر دویدن در خم پیچ خیابان‌ها درانتظار خستگی در کردن هستند.  
آلودگی هوا هم خسته از دودهای مونو اکسید کربن و گرد و خاک پخش درهوا چشمان گریانش را به مراعات ما دوخته است.

البته سازمان حمل ونقل سوخت هم ناوگان حمل و نقل سوخت هم ناوگان حمل ونقل شهری را علت آلودگی هوای تهران می داند اما تا به کی باید تاکسیرانان از فضای آهنی تاکسی فرسوده خود با صندلی گود رفته وموتور فرسوده آن نجات یابند مشکلی است که بالاخره دولت، تاکسیرانی، شهرداری تهران و سازمان حمل و نقل سوخت باید به دنبال راه حلی برای آن باشند زیرا هنوز 8 هزار و 800 پیکان فرسوده جزو ناوگان حمل و نقل محسوب می شوند. 

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: تاکسی ، فرسوده ، اتومبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.