سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات داستان‌نویسی با محوریت بازیافت در محلات جنوب شرق پایتخت

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15، از برگزاری مسابقات داستان‌نویسی با محوریت بازیافت در محلات این منطقه خبر داد.

دقیقی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات داستان‌نویسی با محوریت بازیافت در محلات 20 گانه منطقه 15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر، استفاده بهینه از مواد بازیافتی، استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید در دست اجرا است.

دقیقی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان با ارسال آثار خود با موضوع‌های مختلف پیرامون با تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدأ، استفاده بهینه از مواد بازیافتی، استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید به اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 در این مسابقات داستان‌نویسی بازیافت شرکت کند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدأ، استفاده بهینه از مواد بازیافتی، استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید در محلات 20 گانه منطقه 15، از اقدامات اجرایی این طرح است.

دقیقی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 افزود: ارسال پیامک‌های آموزشی بازیافت به شهروندان منطقه 15 در سه گروه هر 10 روز یکبار، برگزاری جشنواره بازیافت در مدارس منطقه، برپایی نمایشگاه بهترین‌ها از دور‌ریختنی‌ها در مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.