سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد جدید سوییس برای خريد سامانه شنود مکالمات تلفني

سوییس قرارداد جدیدی در مورد سیستم جدید شنود مکالمات تلفنی برای پلیس و دستگاه قضایی امضا کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوئیس ، ماتیاس رامسور Matthias Ramsauer ، دبیرکل وزارت فدرال دادگستری و پلیس سوییس اعلام کرد دولت 18 دسامبر قراردادی درخصوص خرید سامانه جدید شنود مکالمات تلفنی مورد استفاده پلیس و دستگاه قضایی منعقد کرد.

 اعتباری که برای این قرارداد در نظر گرفته شده است ، در مجموع 13 میلیون فرانک است و قرار است اواخر سال 2015 نیز اجرایی شود.

منبعی در دولت سوییس گفت این قرارداد با شرکت اسرائیلی ورینت (Verint) بسته شده است. بنابراین این شرکت به زودی دومین نسخه سامانه رهگیری شوایتز (آی.اس.اس) را طراحی می کند. نسخه نخست نرم افزار آی.اس.اس قرار است در هفته های آینده تحویل شود.

دولت سوییس سپتامبر گذشته سامانه نظارت مخابراتی خود (آی.اس.اس نخست) را که در سال 2008 به قیمت 18 میلیون فرانک به دست آورده بود ، متوقف کرد. این سامانه نواقصی داشت و راه اندازی آن نیز چندین بار به تعویق افتاده بود.

ادارات پلیس و دادگستری ایالت ها و فدرال سوییس از سال 2002 از سامانه شنود ال.آی.اس (سامانه رهگیری قانونی) استفاده می کنند. از این سامانه در سرویس نظارت مراسلات پستی و مخابراتی سوییس استفاده می شود. این سامانه توسط شرکت آلمانی سایبورگ ، یکی از زیرمجموعه های شرکت اسرائیلی ورینت ، توسعه یافته است. 


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.