سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

یزدان پناه مدیر کل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر آموزش و پرورش شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  طی حکمی از سوی علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به همین منظور مراسمی صبح امروز چهارشنبه 25 دی ماه به منظور تودیع و معارفه مدیران کل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر برگزار شد.

در این مراسم محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی ضمن تاکید بر توجه و تمرکز جدی به آموزش و پرورش عشایر و تبیین فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "عشایر ذخایر انقلابند" فرصت خدمت در این حوزه را نعمتی اثربخش و خدمتی شایسته عنوان کرد و با ذکر نمونه‌هایی از ایثارگری و فداکاری معلمان عشایر، از زحمات عبدالرسول شکیبافر تقدیر و علی نقی یزدان پناه را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر معرفی کرد.

گفتنی است، یزدان پناه دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه تهران است و بیش از هیجده کتاب و تالیف و مدت پنج سال سابقه تدریس در دانشگاه دارد.

وی دبیری مدارس راهنمایی و متوسطه، مسئولیت امور تربیتی، معاونت و ریاست آموزش و پرورش گتوند استان خوزستان، ریاست اردوگاه شهید رجایی نیشابور، معاونت اردوگاه شهید باهنر تهران، مدیرکل فعالیتهای دانش آموزی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، معاون فنی و آموزشی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، مسئول پرورشی دفتر آموزش و پرورش عشایر و ریاست اداره اجرایی و مالی معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع را در کارنامه خود دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: حکم ، وزیر ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.