سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه کمیته شهرسازی ، فرهنگی ، اجتماعی و نوسازی مردمی بافت های فرسوده در منطقه 10 تهران

جلسه کمیته شهرسازی ، فرهنگی ، اجتماعی و نوسازی مردمی بافت های فرسوده در مجتمع فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور برگزار شد .

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این جلسه که به ریاست عباس ندرلو قائم مقام منطقه و با حضور عبدالرضا نجاریان معاون شهرسازی و معماری ، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی ،خلیجی نماینده سازمان نوسازی و مسئولین دفاتر نوسازی برگزار شد .ضمن ارائه گزارش از محلات ، پیرامون تعامل با شهروندان در راستای توسعه نوسازی بافت های فرسوده و ارائه خدمات بهینه با اجرای فعالیت های ترافیکی ، عمرانی و رفع مشکلات بحث و تبادل نظر شد .

 در ادامه عباس ندرلو قائم مقام منطقه ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری چنین جلساتی با تاکید بر برقراری تعامل با شهروندان برای نوسازی به منظور ارائه خدمات بهینه و توسعه زیر ساخت ها گفت : این جلسات باید به صورت مستمر و تخصصی با حضور تمامی معاونین و مدیران منطقه برگزار و تصمیمات اجرایی شود .

  گفتنی است ،برگزاری جلسه ویژه پروژه های عمرانی محرک توسعه و تامین خدمات ، برگزاری جلسه ویژه با اداره برق  ، برگزاری جلسه بهسازی پروژه های محیطی و معرفی یک نفر نماینده از دفاتر نوسازی جهت پیگیری پروژه های تجمیعی از معاونت شهرسازی و معماری  منطقه از مهمترین مصوبات این جلسه بود .


انتهای پیام/
برچسب ها: بافت ، کمیته ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.