سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد‌ها از رای کمیته انضیاطی آغاز شد

رئيس هيئت فوتبال استان کهگيلويه و بويراحمد با ابراز شگفتي از رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال عليه تيم شهرداري ياسوج ، از اين رأي انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تيم هاي شهرداري ياسوج و نيروي زميني تهران بازي برگزار نشده خود در هفته چهاردهم ليگ يک فوتبال ( معوقه از يکشنبه 15 دي ) را بايد فردا در ياسوج برگزار مي کردند که برگزاري اين ديدار معوقه ، لغو و نتيجه آن به سود تيم ميهمان اعلام شد.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در اين زمينه گفت : با توجه به رأي کميته انضباطي ، ديدار تيم‌هاي شهرداري ياسوج و نيروي زميني تهران از بازي هاي معوقه هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ يک ، کن لم يکن تلقي  و نتيجه اين ديدار ( سه بر صفر ) به سود تيم نيروي زميني تهران اعلام شد و کميته مسابقات به رؤساي هيئتهاي فوتبال استانهاي تهران و کهگيلويه و بويراحمد اين موضوع را اعلام کرد .

بهروان افزود : همچنين تيم شهرداري ياسوج به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده است و راي صادره هم در اين زمينه قطعي است .موسوي رئيس هيئت فوتبال کهگيلويه و بويراحمد در اين خصوص گفت : اين بازي بايست 15 دي در ياسوج برگزار مي شد ولي به دليل بارش برف زياد و نيمه بحراني شدن وضعيت جوي استان کهگيلويه و بويراحمد با حضور نماينده فوتبال و داوران لغو و مقرر شد در روز پنج شنبه 26 دي برگزار شود .

وي با بيان اينکه تيم شهرداري ياسوج درحال تمرين براي بازي فردا بود که در کمال ناباوري نامه اي از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال کشور براي اين تيم ارسال شد که درآن قيد شده بود به علت حاضرنشدن تيم شهرداري ياسوج در ورزشگاه  ، نتيجه اين بازي به سود نيروي زميني اعلام مي شود.

موسوي گفت : اين راي در حالي صادر شده است که صورت جلسه نماينده فدراسيون فوتبال و داوران بازي به همراه گزارش اداره کل هواشناسي و هشدارهاي مديريت بحران در همان روز بازي به سازمان ليگ ارسال شد و مورد تاييد فدراسيون فوتبال هم قرارگرفت . 

تيم شهرداري ياسوج هم اکنون با 13 بازي و14 امتياز در رتبه يازدهم گروه الف رقابتهاي ليگ يک فوتبال کشورقرار دارد .

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، شهرداری ، بهروان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.