سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف کمک به توليد و اشتغال جامعه؛

همكاري بانك سينا و بانك رفاه در طرح هاي صنعت نفت و گاز

بانك سينا و بانك رفاه با هدف ايجاد هم افزايي در راستاي كمك بهينه به بخش توليد و اشتغال جامعه و به منظور گسترش سطح همكاري هاي دو جانبه، تفاهم نامه همكاري امضا كردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانك سينا  اين تفاهم نامه كه به امضاي دكتر كوروش پرويزيان مديرعامل بانك سينا و محمدرضا نظري مديرعامل بانك رفاه كارگران رسيده، بر ارتقاء و گسترش سطح همكاري هاي متقابل و تعامل سازنده در جهت عملياتي ساختن مفاد تفاهم نامه تأكيد شده است. 

دعوت به مشاركت در تأمين مالي پروژه ها و طرح هاي سنگين صنعت نفت و گاز به صورت سنديكايي و در چارچوب دستورالعمل هاي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، از جمله مفاد اين تفاهم نامه اعلام شده است.

سرمايه گذاري ريالي و ارزي مشترك در طرح ها و پروژه هاي كوتاه مدت، همكاري و تبادل نظر در زمينه امور فناوري اطلاعات و تكنولوژي شامل خريد نرم افزار و تجهيزات كامپيوتري، خودپرداز، ترمينال هاي فروشگاهي و ساير تجهيزات فناوري اطلاعات، همكاري در راستاي ايجاد مديريت بهينه نقدينگي، حمايت و اجراي طرح و پروژه هاي تحقيقاتي و تبادل اطلاعات در حوزه آموزش به ويژه آموزش بين المللي در خارج كشور از جمله مفاد ديگر اين تفاهم نامه محسوب مي شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، سینا ، همکاری ، نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.