سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

درایت مسلمانان لازمه مبارزه با دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از اظهار نظرهای دشمن می‌توان عداوت، بغض و کینه آنها را نسبت به مسلمانان و اسلام استنباط کرد و راه مقابله با دشمن عمل کردن با درایت، تدبیر، علم و تقواست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،حجت‌الاسلام ‌شاهرودی گفت: فرا رسیدن هفته وحدت فرصتی برای شناخت عمیق شخصیت حضرت محمد(ص) و پی بردن به تعالیم بلند دین اسلام است.
وی افزود: اسلام دینی جهانی، ابدی و متعلق به همه بشریت است و اصل اول در این دین خدامحوری است و اگر این اصل در جامعه‌ای محقق شود آن جامعه رشد کرده و به تعالی خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه محور بودن پیامبر خدا در زمین اصل دوم در اسلام است اضافه کرد: این یک اصل عقلایی است که وحدت را در جامعه تضمین کرده و رشد و عزت در همه زمینه‌ها را نصیب فرد فرد اعضای اجتماع می‌کند.
حجت‌الاسلام ‌شاهرودی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای مهم تحقق وحدت در یک جامعه پیروی مردم از اولی‌الامر است گفت:  هرجا مقام معظم رهبری به عنوان محور مطرح بوده‌اند در آن زمینه موفقیت حاصل شده و این همان موفقیتی است که با پیروی از اولی‌الامر در قرآن بر آن تأکید شده است.
وی افزود: سومین امری که در اسلام بر آن تأکید شده این است که کارها بر اساس دانش انجام شود و در این زمینه باید فهم عمیق مسائل در دستور کار قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: از اظهار نظرهای دشمن می‌توان عداوت، بغض و کینه آنها را نسبت به مسلمانان و اسلام استنباط کرد و راه مقابله با دشمن عمل کردن با درایت، تدبیر، علم و تقواست.
حجت‌الاسلام ‌شاهرودی در ادامه گفت: عملکرد مدبرانه و بر اساس تعالیم اسلام ناب می‌تواند سبب نزدیکی هرچه بیشتر مسلمانان به یکدیگر شده و دین اسلام را از گزند دشمنانش مصون کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: درایت ، وحدت ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.