سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سرکتابخانه جدید در منطقه 7

به منظور استفاده بیشتر و بهینه شهروندان منطقه از کتاب و کتابخوانی سرکتابخانه جدید در سرای محلات خواجه نظام‌‌الملک، شارق شرقی و غربی تا پایان سال راه‌ اندازی و تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نگهبان شهردار منطقه هفت از اضافه شدن سه کتابخانه جدید در این منطقه خبرداد و گفت: با هدف ایجاد انگیزه و علاقه در شهروندان برای کتابخوانی، افزایش کتابخانه‌های سطح منطقه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: به منظور استفاده بیشتر و بهینه شهروندان منطقه از کتاب و کتابخوانی سه کتابخانه جدید در سرای محلات خواجه نظام‌الملکک، شارق شرقی و غربی تا پایان سال راه اندازی و تجهیز خواهد شد.

نگهبان تصریح کرد: در مرحله اول هر یک از این کتابخانه‌ها با 5 هزار جلد کتاب تجهیز می‌شوند و در سال آینده 3 هزار جلد کتاب دیگر به آنها افزوده می‌شود.

شهردار منطقه 7 با بیان اینکه درحال حاضر 10 کتابخانه در سطح منطقه وجود دارد یاد آور شد: بزرگترین کتابخانه منطقه، کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با خانه پژوهش و اینترنت است که این مرکز از ساعت 8 تا 24 دایر است.

وی ادامه داد: چهار کتابخانه دبستان نظام آباد، محله دهقان و سرای محله خواجه نظام (سپیدار) به صورت فعال در این منطقه در حال ارائه خدمات هستند.

نگهبان با اشاره به تجهیز کتابخانه‌های این منطقه بیان کرد: در هر یک از کتابخانه‌ها تعداد 6 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف موجود است.

نگهبان خاطر نشان کرد: امروزه در بسیاری از جوامع توسعه یافته کتاب و کتابخوانی از ارزش ویژه‌ای برخوردار است و همواره تعداد کتابخوانان و کتابخانه‌های فعال را می‌توان یکی از مبانی توسعه یافتگی دانست و استاندارد سازی و ایجاد فضای مطلوب در کتابخانه‌ها و توسعه و تجهیز این مراکز به عنوان پایگاه اصلی برای جذب دانش آموزان به کتابخوانی یکی از مهمترین و موثرترین راه‌های توسعه ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، سطح ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.