سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قراب : فتح الله زاده نشان داد که آبروی افراد از 3 امتیاز یک بازی مهم‌تر است

به نظر من حرکت فتح الله زاده درباره این مسئله پهلوانانه بود و ایشان نشان دادند که آبروی افراد از 3 امتیاز یک بازی فوتبال مهم تر است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد قراب عضو کمیته پیشکسوتان این باشگاه در خصوص شرایط آبی پوشان پیش از دربی هفتاد و هشتم پایتخت اظهار داشت : به نظر من تیم امیر قلعه نویی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با اضافه شدن یک سری از مصدومین تیم ، دست امیر برای چینش ترکیب تیم در بازی روز جمعه بازتر خواهد بود . با این همه استقلال به لحاظ تجربه یک سر و گردن از تیم رقیب بالاتر است و این مهم می تواند کمک زیادی در دربی برای شاگردان قلعه نویی باشد .

وی افزود : به هر حال اگر استقلال پیروز بازی روز جمعه باشد ، می تواند با 7 امتیاز اختلاف خیلی راحت تر به تکرار قهرمانی پارسال فکر کند . البته باید به این مسئله هم توجه کنیم که ترس پرسپولیس از فاصله گرفتن بیش از حد از صدر می تواند برای شاگردان دایی بمب انگیزه باشد و نباید از این مهم هم چشم پوشید .

قراب خاطرنشان کرد : به عقیده من اگر استقلال هوشیاری و تمرکز خودش را در بازی روز جمعه حفظ کند و با حواشی مبارزه کند ، می تواند خیلی بهتر از قبل هم پرسپولیس را شکست دهد .

این پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه هم با اشاره به انتشار تصویر بازیکنان استقلال در روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت : من دیدم که رویانیان اشاره کرده ، پرداختن به قلیان کشیدن برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی زیر 22 سال  در برنامه نود ، حرمت شکنی و ورود به حریم شخصی آنها بوده است ، در حالی که به نظر من حرمت شکنی در انتشار تصویر بازیکنان استقلال در روزنامه سراسری منتسب به باشگاه پرسپولیس صورت گرفت و تصاویرشان را در حریم شخصی این افراد مقابل چشم مردم گذاشتند ، در حالی که بازیکنان ملی پوش در اردو و حریم تیم ملی این کار را کرده بودند .

قراب با پرداختن به ممانعت فتح الله زاده از چاپ متقابل عکس های نامتعارف بازیکنان پرسپولیس در روزنامه و سایت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد : به نظر من حرکت فتح الله زاده درباره این مسئله پهلوانانه بود و وی نشان داد که آبروی افراد از 3 امتیاز یک بازی فوتبال مهم تر است.

قراب در آخر نیز اشاره داشت : من از هواداران فهیم استقلال هم تقاضا می کنم که مثل همیشه از این تیم حمایت کرده و به دور از حواشی و بدون توجه به تیم رقیب ، تیم خودشان را تشویق کنند تا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و امیدوارم که این بازی با پیروزی استقلال تمام شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.