سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسرای اندیشه

همایش پیشگیری از اعتیاد در تاریخ 6 بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور اعضای گروه ان‌ای، هنرپیشه‌ها و بازیگران مطرح سینما برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیده الهه بدری رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه 7 از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در این منطقه خبر داد و گفت: مصرف مواد مخدر و بی‌اعتنا بودن نسبت به این معضل اجتماعی آسیب‌های جبران ناپذیر و پیامدهای ویران‌گری برای خانواده‌ها، کشورها و جامعه جهانی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هریک از ما به عنوان عضوی از این جامعه وظیفه داریم در راه مقابله با این مشکل اجتماعی و بیماری به طور جدی وارد میدان شویم و درحد توان خود گامی برداریم.

وی تصریح کرد: همایش پیشگیری از اعتیاد در تاریخ شش بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌گردد و در این همایش اعضای گروه ان ای، هنرپیشه و بازیگران مطرح سینما که از دام اعتیاد رهایی یافته‌اند، حضور خواهند داشت.

سیده الهه بدری یادآور شد: با آسیب‌شناسی که در سطح منطقه انجام شده، محله‌هایی که در منطقه با معضل اعتیاد روبرو هستند شناسایی شدند و از شهروندان این محله‌ها دعوت می‌شود تا در این همایش شرکت کنند.

رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه هفت خاطرنشان کرد: مهمترین هدف و محور اصلی علل گرایش به اعتیاد سه حیطه‌ فردی، اجتماعی و خانوادگی است و دامنه علل گرایش براعتیاد و دامنه و گستردگی عوارض ناشی از آن بسیار وسیع و فراگیر است و پیشگیری، شناسایی و از بین بردن علل گرایش به اعتیاد ضروری است.

انتهای‌پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.