سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی: انتخاب فغانی به عنوان داور چهارم، فرهنگی جدید در بخش داوری بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: بابت انتخاب مظفری‌زاده باید به کمیته داوران تبریک گفت.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مظفری‌زاده به عنوان داور دربی روز جمعه گفت: این انتخاب بسیار انتخاب خوبی است و باید به خاطر این انتخاب به کمیته داوران تبریک گفت. همچنین انتخاب کامرانی‌فر و علی‌نژاد به عنوان کمک داور و فغانی برای داور چهارم بسیار درست و به جا بوده است همچنین انتخاب فغانی به عنوان داور چهارم، فرهنگی جدید در داوری به وجود آورد و این نشان دهنده‌ی این مسئله بود که داور چهارم حتماً نباید داوری تازه‌کار باشد و این بسیار اتفاق خوبی بود که در زمینه ِ‌داوری به وجود آمد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: مظفری‌زاده نیز سومین تجربه را پشت سر خواهد گذاشت تا به این جا قضاوت‌های بی‌نقصی انجام داده است. این دیدار بازی حساسی است و من فکر می‌کنم هر 2 تیم از این انتخاب راضی خواهند بود و بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

خسروی خاطرنشان کرد: داوران ما همه سرمایه‌های ما هستند چون در این مملکت زندگی کردند. این داوران هم می‌توانستند به خارج از کشور بروند و با مدارک مختلف برگردند اما همین‌جا ماندند و زندگی کردند. پس این‌ها همه سرمایه‌های ما هستند و ما باید به درستی از حضور این عزیزان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خسروی ، فغانی ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.