سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و اداره کل فرهنگی شهرداری:

مراسم پایانی هفتمین جشنواره کتاب برتر برپا می‌شود

مراسم پایانی و اهدای جوایز هفتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان روز چهارشنبه دوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه  ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و اداره کل فرهنگی شهرداری، مراسم پایانی هفتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان،‌ دوم بهمن ماه از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.  

دبیر هفتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان اعلام کرد این مراسم در دوم بهمن ماه در تالار ایوان شمس و با حضور مسئولان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری تهران،‌ناشران، نویسندگان، مترجمان و تصویرگران کتاب کودک برپا می‌گردد. 

محمد رضا توکل صدیقی، دبیر جشنواره همچنین از حضور خانواده‌ها و کودکان در این مراسم و پیش‌بینی برنامه‌های ویژه‌ ایشان در این رویداد خبر داد. به گفته وی از آنجا که مخاطبان اصلی جشنواره و کتاب‌های برگزیده خانواده‌ها هستند، ورود خانواده‌ها به منظور استفاده از برنامه‌های این رویداد و آگاهی یافتن از آثار برگزیده جشنواره آزاد خواهد بود. 

توکل صدیقی همچنین اعلام کرد نشست خبری جشنواره در روز شنبه 30 دی‌ماه در ایوان شمس و با حضور عبادا... رمضانی- مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران- برگزار می‌گردد. 

گفتنی است، مراسم پایانی هفتمین جشنواره کتاب برتر، روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 12 در تالار ایوان شمس واقع در بلوار شهید گمنام، ابتدای بلوار کردستان برپا خواهد شد. 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.