سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

اقتدار پلیس نتیجه تعامل سازنده با مردم

استاندار ایلام گفت: اقتدار و موفقیت فعلی پلیس حاصل هم افزایی و تعامل نیروی های انتظامی با آحاد مردم جامعه است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا مروارید  عصر دیروز  در همایش سالیانه فرماندهان نیروی انتظامی استان با حضور سردار رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور با بیان این مطلب گفت: نیروی انتظامی از عوامل مهم اقتدار در نظام جمهوری اسلامی است و مأموریت های ناجا نیز بسیار وسیع ، متعدد و متنوع است.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ناجا اشاره کرد و افزود: حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل دیدگان مردم بر اساس فرمایش معظم له یکی از واجبات است که در کنار آن احترام مردم نیز از ضروری است.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه دو عنصر اقتدار و احترام به مردم  ازخصایص اصلی نیروی انتظامی است گفت: مردم به اقتدار پلیس علاقه دارند و به آن افتخار می کنند و نیروی انتظامی در استان ایلام نیز این دو خصیصه را به خوبی سرلوحه ی کار خود قرار داده است.
مروارید یادآور شد: یکی از مسائل بسیار مهم بحث امنیت روانی جامعه است که با گسترش احساس امنیت در جامعه زحمات ناجا به ثمر بنشیند.
وی به تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانی در ایام اربعین حسینی و تردد زوار اشاره و اضافه کرد: امسال چهار برابر سال گذشته تردد زوار از مرز مهران انجام شد و با وجود مشکلات در زیرساخت ها با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی میزبانی از زوار بخوبی صورت گرفت
مدیر ارشد استان گفت: ایلام با وجود 420 کیلومتر مرز مشتر با کشور عراق از امن ترین استان های کشور است که در این زمینه نیز باید از تلاش های نیروی انتظامی در استان قدردانی کنم./س
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتدار پلیس ، تعامل ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.