سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرارسیدن سالروز گرامیداشت روز غزه:

برگزاری نشست غزة العزة

مدیر خانه شهریاران جوان گفت:به منظور گرامیداشت روز غزه و به همت خانه شهریاران جوان نشست "غزة العزة" در تاریخ 30 دی‌ماه در سالن نشست‌های فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن اشتری ضمن اعلام این خبر با اشاره به فلسفه نامگذاری 29 دی‌ماه، ﺑﻌﻨﻮان روز ﻏﺰه ﻧﻤﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦافزود: ﺑﻲ‌ﺗﺮدﻳﺪ اﻳﻦ اﻗﺪام ارزﺷﻤﻨﺪ ﮔﺎم ﺑﺴﯿﺎر ﺑﻠﻨﺪ و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎري اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻲ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ و ﻧﺒﺮد ﻣﻈﻠﻮﻣﺎﻧﻪ و باعزت ﻣﺮدم ﻣﺴﻠﻤﺎن ﻏﺰه ﺑﺮاﺑﺮﺟﻨﺎﻳﺘﻜﺎران صهیونیستی در جهاد ﻣﻘﺪس 22 روزه را ﺑﺮاي همیشه در ﺣﺎﻓﻈﻪ
ﺗﺎرﻳﺨﻲ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن و ﻣﻠﻞ آزاده و ﺣﻖ طﻠﺐ زﻧﺪه ﻧﮕﻪ داﺷﺖ.

اﻗﺪام ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراي اﺳﻼﻣﻲ اﻳﺮان در خصوص نامگذاری29 دﻳ‌ﻤﺎه، ﺑﻌﻨﻮان روز ﻏﺰه ﻧﻤﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ  درﭘﻲﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﺮدم ﻣﺴﻠﻤﺎن ﻧﻮار ﻏﺰه در ﺑﺮاﺑﺮ ﺗﺠﺎوز ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﯿﺴﺖ و دو روزه ارﺗﺶ صهیونیستی در ﺳﺎل 87، ﺻﻮرت ﭘﺬﻳﺮﻓﺖ. ﭘﯿﺮوزي ﻣﺮدم ﻏﺰه ﺑﺮ ارﺗﺶ رژﻳﻢ صهیونیستی دوﻣﯿﻦ ﭘﯿﺮوزي ﻛﺸﻮرهای اﺳﻼﻣﻲ ﺑﺮ رژﻳﻢ ﺟﻨﺎﻳﺘﻜﺎر صهیونیستی ﭘﺲ از ﺟﻨﮓ ﺳﻲ و ﺳﻪ روزه ﻟﺒﻨﺎن ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻲ‌ﺷﻮد.

حسن اشتری تصریح کرد: به همین مناسبت و در راستای گرامیداشت روز غزه خانه شهریاران جوان با همکاری دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران، فرهنگسرای شفق، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق فلسطین، نور قدس جوان و جمعیت دفاع از ملت فلسطین نشست "غزة العزة" در تاریخ 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گفته مدیر خانه شهریاران جوان « اهمیت مسئله فلسطین از نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مظلومیت مردم غزه و مقاومت سرافرازانه و با عزت مردم غزه در طول جنگ 22 روزه» از محورهای اصلی در برگزاری این نشست است.

وی تصریح کرد: در بخش جانبی این نشست نمایشگاه عکسی با موضوع مظلومیت و عزت مردم فلسطین برپا می‌شود.

همچنین مدیر خانه شهریاران جوان در ادامه افزود: در بخشی از این نشست، برندگان مسابقه کتابخوانی "عقل سرخ" که به مناسبت ماه محرم و به همت خانه شهریاران جوان برگزار شده بود معرفی و از ایشان تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای‌پیام/
.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.