سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال:

دوئل کاشانی‌ها و ورامینی‌ها

هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 25 دی ماه با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساس‌ترین بازی این هفته میان تیم‌های متین ورامین و باریج اسانس کاشان برگزار می‌شود.
شاگردان مصطفی کارخانه که دیدار دور رفت را مقابل ورامینی‌ها سه بر یک واگذار کرده بودند این بار می‌خواهند در خانه خود جبران ناکامی قبل را کرده و با کسب سه امتیاز دیگر جایگا‌هشان را در صدر تثبیت کنند.
 
***پیکان در پی عبور از ارومیه
 
 تیم والیبال پیکان تهران در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.
 
ارومی‌ها که فکر می‌کردند با جذب دو بازیکن خارجی و آوردن سرمربی صرب می‌توانند به کسب نتایج قابل قبول  امیدوار باشند نتوانستند در طول دو بازی گذشته خود نتایج خوبی به دست آورند.
 
 شاگردان پیمان اکبری هم که در هفته سوم از دور برگشت مقابل تیم بازرگانی گنبد در یک بازی پنج سته با اما و اگر بردند این هفته در ارومیه کار سختی را در پیش دارند خودرو سازان بدون داشتن مهدی بازار گرد به مصاف ارومی‌ها خواهند رفت.
 
 در صورتی که تیم شهرداری ارومیه بتواند سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد جایگاهش‌ در جدول حداقل دو پله صعود خواهد کرد.
 
 
***گنبدی‌های بد شانس میزبان مشهدی‌ها
 
 تیم والیبال میزان خراسان در هفته چهارم از دور برگشت در استان گلستان به مصاف تیم والیبال  بازرگانی جواهری گنبد خواهد رفت.
 شاگردان صابر قوچان نژاد که تا پایان هفته چهاردهم از مسابقات لیگ جایگاه سومی خود را در جدول حفظ کرده‌اند می‌خواهند با کسب یک برد دیگر مقابل گنبد این جایگاه را در جدول تا حدودی تثبیت کنند تا با آرامش و امنیت خاطر بیشتری مسابقات  لیگ را دنبال کنند.
 
 گنبدی‌ها که در لیگ امسال با بد شانسی‌های زیادی مواجه شده‌اند این بار بدون " ریکارد" برزیلی که در بازی مقابل پیکان مصدوم شده بود به مصاف حریف می‌روند.
 
 
***نبرد سنگین آملی‌ها در تبریز
 
تیم والیبال کاله آمل د این هفته از مسابقات برتر والیبال باشگاه‌های کشور در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.
 
شاگردان حسین معدنی که بازی گذشته خود را درخانه مقابل متین وارمین سه بر صفر واگذار کرده بودند این بار در پی کسب یک برد خانگی مقابل آملی‌ها هستند.
 
تیم کاله آمل که تاکنون در دور برگشت نتایج قابل قبولی به دست‌ آورده و به قول " بهروز عطایی" سرمربی این تیم به نوعی پوست اندازی کرده است با انگیزه و شرایط روحی مطلوب به تبریز رفته است.
هنوز حضور عادل غلامی کاپیتان تیم کاله در بازی کاله مقابل تبریز به دلیل اسپاسم از ناحیه کمر مشخص نیست.
 
 
 
***نارنجی پوشان قعرنشین میزبان بحران‌‌زده‌ها
 
تیم والیبال سایپا در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در کرج میزبان تیم شهرداری زاهدان است.
تیم ساپیا که تاکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند در شرایطی به مصاف تیم شهرداری زاهدان می‌رود که از نیرو‌های خارجی خود استفاده می‌کند.
 
زاهدانی‌ها که هنوز ازبحران مالی موجود در تیم خود رنج می‌برند توانستند در بازی گذشته مقابل باریج اسانی کاشان یک ست کسب کنند. آنها که دوررفت سه امتیاز کامل از سایپا کسب کردند این بار هم به دنبال تکرار این نتیجه و بازگشت روحیه مثبت به تیم هستند.
 
***خانه والیبال میزبان جنوبی‌ها
 
تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در این هفته از مسابقات لیگ برتر درخانه والیبال به مصاف تیم نوین کشاورز می رود.
 
تیم والیبال نوین کشاورز برخلاف تصورهمگان در دیدارمقابل میزان مشهد نتوانست روحیه جنگنده خود را به نمایش بگذارد و نتیجه را سه برصفر واگذار کرد.
 
حال باید دید شاگردان مسعود آرمات در این هفته از مسابقات لیگ مقابل بندر عباسی‌هایی که در نیم فصل دوم تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند چگونه ظاهر می‌شوند.
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

برچسب ها: پیکان ، دوئل ، شش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.