سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن‌زاده: بالاخره حق تیم خونه به خونه را خواهم گرفت/شایسته قهرمانی بودیم

مدیرعامل تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت:در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد حق تیم ما ضایع شده و گرنه به طور حتم شایسته قهرمانی بودیم.

قاسم حسن‌زاده پس از پایان جلسه کمیته انضباطی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برای چندمین بار است که در کمیته انضباطی حضور دارم تا ثابت کنم حق تیم خونه به خونه در لیگ برتر کشتی آزاد ضایع شده است،مطمئن باشید برای آنکه حق تیم مان را بگیرم اگر لازم باشد صد بار دیگر هم به این کمیته خواهم آمد.

وی درباره این که سرانجام بحث تبانی و دادن رشوه از سوی تیم ثامن الحجج(ع) به آزادکار تیم خونه به خونه به کجار رسید گفت:مستنداتی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم که نشان می دهد پیشنهاد صورت گرفته است،اما ما یک شاهد دیگر نیز داریم که در جلسه تشکیل شده حضور نداشت و قرار شد او نیز شواهد خود را ارئه دهد تا تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

قاسم زاده در پاسخ به این سوال که آیا واقعا تباتی صورت گرفته است یا خیر اظهار داشت:ما تمامی مدارک را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم و یک شاهد دیگر نیز داریم در نهایت این کمیته انضباطی است که باید رای نهایی را صادرکند.

وی در خاتمه عنوان کرد:ما شایسته قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بودیم واعتقاد دارماگردر شرایط عادی مسابقه فینال برگزار می شد حتما روی سکوی نخست قرار می گرفتیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.