سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مانور دورمیزی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تاکید شد؛

پوشش خدمات امداد و نجات فرودگاهی در هر لحظه از شبانه‌روز

صبح امروز نشست سالانه فرودگاه مهرآباد در خصوص برگزاری مانور دورمیزی با شرکت 33 سازمان و استانی و کشوری در سالن همایش فرودگاه بین‌المللی فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خسروی دبیر ستاد بحران منطقه 9 با اشاره به دستور جلسه گفت: این نشست اختصاص به شبکه‌ راه‌های اضطراری متصل به فرودگاه مهرآباد داشت که از سوی میزبان مطرح و پس از بحث نمایندگان حاضر نحوه اجرای راه‌حل‌های کارشناسی مورد رایزنی اعضا قرار گرفت.
 
خسروی اظهار داشت: در این نشست نمایندگان حاضر به ارائه راه‌حل و نحوه استفاده از معابر دسترسی امن و مطمئن به قدیمی‌ترین فرودگاه کشور پرداختند و نقشه ورود چگونگی گذر از این معابر را مورد بررسی قرار دادند.
 
وی افزود:‌ در این جلسه هر یک از حاضرین با توجه به وظایف محوله سازمانی، شیوه خدمات‌رسانی و حضور موثر خود با امکانات پرسنلی و تجهیزات فنی آمادگی خود را اعلام کردند.
 
همچنین، با تصریح بر اصل فرماندهی حادثه و به‌کارگیری زبان مشترک ارتباطی اعضا نمایندگان سازمان‌های حاضر ساماندهی به شورا پرداختند و نکات قوت و ضعف نحوه خدمات‌رسانی را تشریح کردند.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 تأکید کرد: اعضا این ‌نشست اعلام داشتند دستاوردهای تکنولوژی‌های نوین به منظور مدیریت اینگونه اتفاقات را در اختیار داشته و با تمام امکانات در صحنه اتفاقات مشارکت لازم را به عمل خواهند آورد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: ماور ، فرودگاه ، مهر آباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.