سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین‌‌محمدی: کار فرهنگی استقلال در ذهن فوتبالدوستان می‌ماند

سیروس دین‌محمدی،‌ عضو کمیته‌فنی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی‌پوشان قبل از دربی پایتخت پاسخگوی سوالات بود.

به‌گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سیروس دین‌محمدی،‌ عضو کمیته‌فنی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی‌پوشان قبل از دربی پایتخت پاسخگوی سوالات ذیل بود:

*شرایط استقلال را چه طور می‌بینید؟وضعیت استقلال با پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان خیلی خوب شده چرا که در روند رو به رشد قرار گرفته‌ایم به نظر من الان سه امتیاز بازی‌ها برای ما خیلی مهم است. اگر خوب بازی می‌کردیم ولی نیتجه نمی‌گرفتیم فایده‌ای برای ما نداشت. در چند بازی اخیر بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند. امیدوارم این روند تا پایان لیگ ادامه داشته باشد. 

*چه صحبتی درمورد دربی دارید؟ به نظر من این دربی حساسیت خاص خودش را دارد و برای هر دو تیم تاثیرگذار است. امیدوارم بازیکنان ما آرامش خودشان را حفظ کرده و با تمرکز کافی به میدان بروند. آنها با جو ورزشگاه‌ هم نباید کاری داشته باشند و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

*درمورد کار غیرفرهنگی روزنامه رقیب چه صحبتی دارید؟  این کار درستی نبود که آنها انجام دادند با آبروی بازیکنان نباید بازی کنند. مسائل شخصی بازیکنان به خودشان ارتباط دارد البته به نظر من آنها می‌خواستند با این کار تمرکز بازیکنان ما را بهم بزنند ولی بازیکنان استقلال حرفه‌ای‌تر از این هستند.

*می‌دانید که فتح‌الله‌زاده هم از انتشار عکس‌های نامتعارف بازیکنان پرسپولیس در روزنامه و سایت باشگاه خودداری می‌کردند؟فتح‌الله‌زاده کار خوبی را انجام دادند چون نمی‌خواست با شخصیت بازیکنان بازی شود. باشگاه استقلال فرهنگی است و این کار تا سال‌ها در ذهن فوتبالدوستان خواهد ماند.

انتهای پیام/

چانتهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.